کد خبر : 1791372 | 19 آبان 1400 ساعت 21:05 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

از فرانسه تا قطر با جذاب‌ترین هافبک‌های دفاعی(عکس)

زیباترین قاب تمرین امروز یوزها به عکس دو نفره و صمیمانه احمدنور کنار آقا کریم مربوط می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، اینجا ورزشگاه صیدای بیروت است؛ جایی که ملی پوشان ایران با کیت‌های تمرینی کمتر دیده شده به رنگ زرد آخرین مرورهای تاکتیکی را برای مصاف با لبنان و کسب چهارمین پیروزی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی انجام می‌دهند. 

 

ملی پوشان در هوای صاف بیروت تمرین آرام و شادابی انجام می‌دهند و در این تمرین روحیه بالا، همدلی و البته برخی قاب‌های دو نفره که با لبخندهای‌شان دل مردم ایران قرص می‌شود، قابل مشاهده است. یکی از جذاب‌ترین قاب‌های امروز تمرین ملی پوشان مربوط به کریم باقری و احمد نوراللهی است.

 

احمدنور با چشمانی که با آفتاب تیز لبنان نیمه باز شده‌اند و لبخندی به پهنای صورت دستش را روی شانه کریم باقری گذاشته و آقا کریم نیز همراه با لبخندی بر لب به زیباتر شدن این قاب کمک کرده است. کریم باقری که یکی از برترین‌ هافبک‌های تاریخ تیم ملی ایران بوده و پنجاه بار با گل‌هایش ایرانیان را از زمین جدا کرده، حالا تجربیاتش از مقدماتی جام جهانی فرانسه را در اختیار هافبک دفاعی محبوب اسکوچیچ قرار می‌دهد تا احمدنور ایران نقش پر رنگی در صعود یوزها به جام جهانی قطر ایفا کند.  

 

احمدنوراللهی سال‌ها در پرسپولیس شاگرد کریم باقری بوده و حالا در تلاش است در کنار زیادتر کردن تعداد بازی‌های ملی‌اش مانند باقری به یک هافبک دفاعی گلزن در عرصه ملی بدل شود. احمد دو گل ملی مقابل کامبوج و عراق زده و مقابل لبنان نوزدهمین میدان ملی خود را تجربه خواهد کرد و برای سومین گل ملی‌اش در این بازی خیز برداشته است.

 

1663181

دیدگاه‌ها