کد خبر : 1791538 | 20 آبان 1400 ساعت 22:55 | 23.7K بازدید | 5 دیدگاه

اسکالونی: دعوت مسی به تیم ملی حق ماست

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید مسی آماده است تا برای این تیم به میدان برود.

اسکالونی: دعوت مسی به تیم ملی حق ماست

به گزارش "ورزش سه"، مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن به میدان نرفته است اما با این حال برای حضور در دو دیدار مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر برابر برزیل و اروگوئه به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد.

تصمیم اسکالونی برای دعوت از این بازیکن 34 ساله باعث عصبانیت مدیران پی اس جی شد و احتمالا حضور مسی در ترکیب آرژانتین نیز این عصبانیت و ناراحتی را افزایش می‌دهد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پیش از این در گفتگو با روزنامه فرانسوی لو پاریزین خواهان دخالت فیفا در این موضوع شده و اظهار داشت:« ما موافق حضور بازیکنی در تیم ملی نیستیم که از نظر ما در شرایط فیزیکی خوبی قرار ندارد و دوران درمان را سپری می‌کند. این اتفاقی منطقی نیست و این شرایط نیازمند توافقی جدی با فیفا است.»

 

1663114

 

اسکالونی تایید کرده که مسی برای دیدار برابر اروگوئه آماده است و در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ما باور داریم که مسی در شرایط خوبی است. لئو می‌خواهد بازی کند و من هم می‌خواهم او بازی کند.»

این مربی 43 ساله به اظهارات لئوناردو نیز واکنش نشان داده و تاکید کرد که دعوت مسی به اردوی تیم ملی در چارچوب قانون بوده است. او اضافه کرد:« ما رابطه خوبی با لئوناردو داریم و واکنش آنها قابل درک است چون مسی در ماه‌های اخیر زمان زیادی را همراه با تیم ملی سپری کرده است. اما هیچ تردیدی وجود ندارد که ما در چارچوب قانون از او دعوت کرده‌ایم. این موضوع همیشه برای باشگاه‌های اروپایی مشکل‌ساز بوده است.»

دیدگاه‌ها