کد خبر : 1791591 | 21 آبان 1400 ساعت 13:37 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

تمدید 80 میلیون یورویی میلان با پیولی و سه بازیکن

سران میلان قصد دارند به زودی کار تمدید قرارداد با استفانو پیولی و سه بازیکن تاثیرگذار خود را شروع کنند.

تمدید 80 میلیون یورویی میلان با پیولی و سه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، اوج گیری میلان از فصل گذشته شروع شد و این تیم توانست با کسب رتبه دوم سری آ پس از سال ها مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. میلانی ها هرچند در این رقابت ها نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند ولی سری آ داستان دیگری است.

میلان در رقابت شانه به شانه با ناپولی برای صدرنشینی است و با تیم سوم یعنی اینتر 7 امتیاز اختلاف دارد. روسونری هرچند تقریبا شانس صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داده اند ولی یک مدعی جدی قهرمانی سری ا محسوب می شوند.

 

 

1661790

 

 

بخشی از این اوج گیری را میلان مدیون استفانو پیولی است که دو فصل پیش به عنوان مربی در میانه های فصل به میلان آمد و توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند.

سران میلان قصد دارند قرارداد پیولی را برای دو سال دیگر تمدید کنند اما پیولی تنها کسب نیست که قراردادش تمدید خواهد شد.

 

 

1653181

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تئو هرناندز، رافائل لئائو و  اسماعیل بن ناصر سه بازیکنی هستند که در فهرست تمدیدی ها قرار دارند. 

میلان اخیرا قرارداد سیمون کیائر و سائل ماکرز را تمدید کرده و تمدید با سه بازیکن فوق نیز نشان از اطمینان باشگاه به پروژه پیولی دارد. با همه این بازیکنان به توصیه پیولی تمدید خواهد شد.

 

 

1500879

 

 

تئو و لیائو در حال حاضر 1.4 میلیون یورو در سال دستمزد می گیرند و دستمزد بن ناصر نیز 1.5 میلیون یورو است. هر سه نیز تا 2024 قرارداد دارند و مشتاقانه تا 2026 تمدید خواهند کرد. قرار است دستمزدشان با پاداش ها سه برابر شود و با احتساب تمدید قرارداد پیولی، میلان بودجه ای 80 میلیون یورویی برای این قراردادها که تا 5 سال بعد معتبر خواهند بود، در نظر گرفته است.

 

 

1662748

 

دیدگاه‌ها