کد خبر : 1791674 | 21 آبان 1400 ساعت 20:12 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

فکر می‌کنم پنالتی نبود اما؛

خدابنده‌لو: با چه دلیلی داور تصمیمش را عوض کرد؟

هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید که داور نمی‌توانست پنالتی را برگرداند‌.

خدابنده‌لو: با چه دلیلی داور تصمیمش را عوض کرد؟

به گزارش ورزش سه، محمد خدا بنده‌لو پس از بازی با پیکان اظهار داشت: بازی درگیرانه بود و زمین شرایط خوبی نداشت. پیکانی‌ها بهتر از ما بازی کردند و ما باید کار کنیم تا در بازی‌های بعدی موفق‌تر باشیم.

 

وی درباره صحنه جنجالی پنالتی توضیح داد: فکر نمیکنم پنالتی بوده باشد اما نمیدانم چرا برگرداند. خودم به شخصه فکر میکنم پنالتی نیست اما مگر وی ای آر هست که برگرداند؟ نمیدانم با چه دلیلی پنالتی را برگرداند؟

 

بازیکن ذوب آهن در خصوص شرایط این تیم در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: اگر امروز برنده بودیم شرایط فرق می‌کرد. صد در صد این تیم مثل سال گذشته آقا مهدی با پیکان توانست یک رتبه خوب کسب کند، امسال هم همین کار را می‌کند. نیاز به زمان داریم. چهار هفته سخت داشتیم، سپاهان، استقلال و پیکان که امسال تیم خوبی است و فکر می‌کنم پنج هفته دیگر به شرایط ایدع آل برسیم.

 

او در پایان درباره شباهت سبک بازی‌اش به محسن مسلمان گفت: من این مساله را در اینستاگرام دیدم. لطف دارند ولی اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم. خودم ناراحت می‌شوم چون بچه ها شوخی می‌کنند و فکر می‌کنند کار خودم بوده اصلا دوست ندارم این القاب به من بچسبد و کار خودم را می‌کنم.

دیدگاه‌ها