کد خبر : 1792110 | 24 آبان 1400 ساعت 09:15 | 28.1K بازدید | 12 دیدگاه

سانتوس: پرتغال قطعا به جام جهانی می‌رود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، مدعی شد که تیمش قطعا در رقابت‌های جام جهانی 2022 حاضر خواهد بود.

سانتوس: پرتغال قطعا به جام جهانی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم پرتغال و صربستان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت این صرب‌ها بودند که با گل دقیقه 90 الکساندر میتروویچ جواز حضور در جام جهانی را پیدا کردند.

این در حالی بود که یاران کریستیانو رونالدو برای صعود به جام جهانی تنها به یک تساوی نیاز داشتند و در این بازی نیز گل اول را پس از تنها دو دقیقه به ثمر رسانده بودند اما صربستان موفق شد بازگشتی رویایی به بازی داشته باشد و شرایط را به سود خودش تغییر دهد.

سانتوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« به نظر می‌رسید که شرایط به سود ماست اما اینطور نبود. ما در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم اما سپس بازیکنان کمی عقب کشیدند. بازیکنان تلاش خودشان را کردند. اما نتوانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. هربار که این اتفاق رخ داد مشکلاتی را برای حریف ایجاد کردیم اما بیشتر اوقات بازی قادر به انجام این کار نبودیم.»

 

1664488

 

این مربی پرتغالی در ادامه اضافه کرد:« صربستان تیم برتر زمین بود. ما تلاش خودمان را کردیم. دی ان ای ما این است که توپ را حفظ کرده و بازی کنیم. برناردو سیلوا به دنبال در اختیار گرفتن توپ بود اما تنها بازیکنی بود که برای این کار تلاش کرد. ما با ترس بازی کردیم و عصبی بودیم. مسئولیت این شکست بر عهده من است.»

سانتوس در پاسخ به این سوال که چشم اندازحضور تیمش در رقابت‌های پلی آف را چطور می‌بیند نیز گفت:« ما قطعا در قطر حضور خواهیم داشت. ما می‌دانیم که کاری که باید را انجام ندادیم اما در این رقابت‌ها حاضر خواهیم بود. ما همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم و به کارهای هجومی در زمین فکر می‌کنیم. اما شرایط همیشه آنطور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. مسئولیت این شکست با من است.»

دیدگاه‌ها