کد خبر : 1792473 | 25 آبان 1400 ساعت 22:45 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم بدون باخت تمام کنیم

فاضلی:تیم ملی به ذهنیت برنده بازگشته

وحید فاضلی می‌گوید ذهنیت برنده در تیم ملی ایران شکل گرفته و امیدوار است اسکوچیچ به روند بدون باخت خود در ایران ادامه دهد.

فاضلی:تیم ملی به ذهنیت برنده بازگشته

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی مربی و کارشناس فوتبال در خصوص برد ایران گفت: خداراشکر که توانستیم مثل بازی‌های قبل امتیاز لازم را بگیریم. برد مقتدرانه‌ای بود و به مردم تبریک می‌گویم. خدارا شکر که تیم ملی به شخصیتی رسیده است که ذهنیت برد بین بازیکنان نهادینه شده و این اتفاق به تیم ملی کمک می‌کند تا در بازی‌های بعد موفق ظاهر شود و با اقتدار به جام جهانی صعود کند.

 

او ادامه داد: توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم و یک بازی مالکانه و کاملا مقتدرانه ارائه دهیم و حتی از لحاظ آماری هم از تیم سوریه خیلی برتر بودیم توانستیم بازی را پشت سر بگذاریم. توانستیم شخصیت واقعی فوتبال ایران را به دیگر تیم‌های آسیا ثابت کنیم. 

 

وحید فاضلی در مورد صعود قطعی به جام جهانی گفت: نمی‌توان گفت که صعود قطعی است اما به احتمال خیلی زیاد با ادامه این روند خوب صعود می‌کنیم. امیدوارم صعود مقتدرانه‌ای داشته باشیم. این که در تیم شخصیت و قالبی شکل گرفته است که حتی تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد می‌شود اما تیم ملی می‌تواند بازی با هارمونی و تکنینکی را انجام دهد و موقعیت زیادی خلق کند و به تیم حریف موقعیت ندهد، نشانه‌ی خوبی است.

 

فاضلی در خصوص اسکوچیچ گفت: امیدوارم اسکو به روند نباختن‌هایش ادامه دهد. موفقیت آقای اسکوچیچ در این مقطع، موفقیت فوتبال ایران و تیم ملی ما است و امیدواریم این روند بدون باخت را ادامه دهد.

 

او در خصوص حضور روی نیمکت تراکتور گفت: تراکتور تیم پرهواداری است و هواداران پرشوری دارد و یکی از علاقه مندی‌های من تیم بزرگ تراکتور بود چرا که خود من هم ترک تبار هستم و خوشحالم وارد این تیم شدم و امیدوارم با حمایت هواداران پرشور، اتفاقات خوبی در آینده برای تیم تراکتور رقم بخورد. چالش کارکردن در تراکتور برایم جذاب بود.

دیدگاه‌ها