کد خبر : 1792526 | 26 آبان 1400 ساعت 09:43 | 20.6K بازدید | 71 دیدگاه

مسی: اگر شرایطم خوب نبود بازی نمی‌کردم

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، از شرایطش پس از مصدومیت ابراز رضایت کرد.

مسی: اگر شرایطم خوب نبود بازی نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، مسی بامداد امروز در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل برابر آرژانتین به میدان رفت و 90 دقیقه در این بازی در زمین حضور داشت اما موفق نشد باعث پیروزی تیمش شود.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاگردان لیونل اسکالونی به لطف شکست تیم ملی شیلی برابر اکوادور در دیگر بازی انتخابی این گروه موفق شدند مجوز صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را دریافت کنند.

حضور کامل لیونل مسی در این بازی برای بسیاری از فوتبال‌دوستان جالب توجه بود، چرا که این بازیکن پیش از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین دو هفته برای پاری سن ژرمن به میدان نرفته بود و حتی دعوتش به تیم ملی با اعتراض مدیران این باشگاه نیز روبرو شده بود.

 

1665267

 

با این حال به نظر می‌رسد که شرایط این فوق ستاره آرژانتینی رو به بهبود است. او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما می‌دانستیم که شرایط بازی به این شکل پیش خواهد رفت و بازی بسته و دشواری در پیش داریم. من شرایط حضور در این مسابقه را داشتم، با این حال بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.»

مسی درباره شرایط جسمی‌اش اظهار داشت:« من در شرایط خوبی قرار دارم و اگر غیر از این بود، در این بازی به میدان نمی‌رفتم. من مدت‌هاست که در سطح اول فوتبال بازی می‌کنم و بازی با سرعتی که لازمه حضور در این دیدارهاست کار آسانی نیست.»

این مهاجم پاری سن ژرمن در ادامه اضافه کرد:« از اول بازی اطمینان داشتیم که می‌توانیم پیروز میدان باشیم. ما سعی کردیم بازی خوبی ارائه دهیم و گاهی در این زمینه موفق نبودیم. نکته مهم این است که ما عملکرد خوبی داشتیم، شکست نخوردیم و به پیشرفت‌مان ادامه می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها