کد خبر : 1792659 | 26 آبان 1400 ساعت 18:34 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

بازیکنان آرژانتین با هم مثل برادر هستند

لائوتارو مارتینز مدعی شد بازیکنان تیم ملی آرژانتین رابطه ای دوستانه و صمیمی با یکدیگر دارند.

بازیکنان آرژانتین با هم مثل برادر هستند

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته برای اولین بار از سال 1993 و در تابستان امسال قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا آنهم در خاک برزیل و با پیروزی مقابل این تیم در دیدار فینال شد. همچنین تیم ملی آرژانتین بامداد امروز و با تساوی مقابل برزیل رسما جواز صعود به جام جهانی 2022 قطر را کسب کرد. لائوتارو مارتینز که در این دیدار و در نیمه دوم جای خود را به خواکین کوره‌آ داد، بابت سپری کردن این سال ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد این روند موفق باید در سال های پیش رو نیز استمرار پیدا کند.

 

1665419

 

لائوتارو مارتینز گفت: "من واقعا بابت سپری کردن این سال فوق العاده در لباس تیم ملی آرژانتین بسیار خوشحالم. ما در ابتدا موفق به فتح رقابت های کوپا آمه ریکا شده و در نهایت امروز موفق به کسب جواز راهیابی مستقیم به رقابت های جام جهانی 2022 قطر شدیم.

 

ما باید به کار خود ادامه دهیم تا به عنوان یک تیم و به عنوان یک گروه پیشرفت کنیم. ما در مسیر درستی قرار داشته و گروهی هستیم که همیشه همدیگر را به سمت جلو سوق می دهیم. ما بازیکنان تیم ملی آرژانتین با هم مثل یک برادر هستیم. حالا ما باید در چند بازی پایانی تا حد امکان امتیازات ممکن را کسب کرده و تلاش کنیم تا در گروه خود به رتبه اول دست پیدا کنیم. کسب جواز صعود به جام جهانی یک شادی فوق العاده و یک رویا برای ما بود. امیدواریم به همین مسیر ادامه داده و به عنوان یک تیم و به عنوان یک گروه در ادامه راه نیز باز هم پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها