کد خبر : 1792798 | 27 آبان 1400 ساعت 17:00 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

عاقبت گرم کردن بدون توپ؛ 

گلر شهرخودرو با آمبولانس راهی بیمارستان شد

دروازه بان تیم شهرخودرو به دلیل آسیب دیدگی شدید راهی بیمارستان شد.

گلر شهرخودرو با آمبولانس راهی بیمارستان شد

به گزارش ورزش سه، پیش از شروع بازی تیم های شهرخودرو و ذوب آهن در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، شاهد اتفاق عجیبی بودیم؛ باشگاه شهرخودرو که طی این چند وقت اخیر با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کرده، امروز در حالی تیم خود را روانه ورزشگاه ثامن کرد که توپ نداشت!

 

به دلیل وجود تجهیزات تیم فوتبال شهر خودرو در انباری ورزشگاه امام رضا(ع) و بدهی معوقه‌ای که آن‌ها به مجموعه آستان قدس رضوی داشتند، اجازه باز شدن انباری‌ها به روی باشگاه مشهدی داده نشد تا تجهیزات در ورزشگاه امام رضا(ع) بماند و مشهدی ها بدون وسایل تمرینی به ورزشگاه ثامن الائمه شاندیز که خارج از شهر است، اعزام شوند.

 

در چنین شرایطی سعید جلالی راد بدون توپ به  گرم کردن پرداخت؛ تمرینی که ویدیوهای آن خیلی زود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و صحنه های عجیبی را به همراه داشت؛ همین موضوع خیلی زود برای شهرخودرو دردسرساز شده و مصدومیت شدید دروازه بان این تیم در نیمه اول را به همراه داشت.

 

سعید جلالی‌راد که مشخص بود بدون توپ نتوانسته، به خوبی بدن خود را گرم کند در دقیقه 28 دچار آسیب‌دیدگی شدیدی از ناحیه کتف شد و روی گل دریافتی تیمش هم اشتباه فاحشی داشت. او بعد از دریافت گل قادر به ادامه بازی نبود و از ترکیب تیمش خارج شد و به جای او بابک سلامت دروازه‌بان جوان شهر خودرو در دقیقه 43 به میدان آمد.

 

در بین دو نیمه و بعد از اینکه مداوای اولیه روی جلالی راد انجام شد، دروازه بان شهرخودرو را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند تا مصدومیتش به صورت دقیق مشخص و مداوا شود.

دیدگاه‌ها