کد خبر : 1792808 | 27 آبان 1400 ساعت 20:01 | 25K بازدید | 3 دیدگاه

گلرها کلین شیت می‌خواستند

صنعت نفت 0- گل‌گهر 0؛ پنالتی و صدر باهم از دست رفت!

شاگردان علیرضا منصوریان و امیرقلعه نویی در ورزشگاه تختی نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.

صنعت نفت 0- گل‌گهر 0؛ پنالتی و صدر باهم از دست رفت!

به گزارش"ورزش سه"، پیروزی در این مسابقه می‌توانست گل گهر را 11 امتیازی کند و بالاتر از آلومینیوم اراک به صدر جدول ببرد، اما با وجود اینکه شاگردان امیرقلعه نویی شروع بسیار خوبی در دیدار برابر نفت آبادان داشتند و در دقیقه 27 هم به پنالتی دست یافتند، این اتفاق برای آنها با فرصت سوزی تبریزی رقم نخورد تا 9 امتیازی شوند و با قرار گرفتن در رتبه پنجم چشم انتظار بازی های آینده بمانند. در سوی دیگر اما برای نفت آبادان که با مشکلات عدیده مالی درگیر است و هنوز پولی به بازیکنان تیم داده نشده، با بازگشت منصوریان شرایط خوبی پیدا کرده و پس از سه شکست متوالی، توانسته با حضور منصوریان به 4 امتیاز دست پیدا کند و با تساوی مقابل گل گهر در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

 


پنجشنبه 27 آبان؛ صنعت نفت آبادان - گل‌گهر سیرجان؛ ورزشگاه تختی آبادان؛ بدون تماشاگر 
داوران: جواد رحیم‌زاده، محمدرضا منصوری، جلیل شعرانی و محمدحسین ترابیان
ناظر: ایرج نظری

 

 

 

کارت زرد 
امید خالدی دقیقه 45 از نفت آبادان

نوید عاشوری دقیقه 85 از گل گهر

 

 


ترکیب صنعت نفت 
احمد گوهری، محمد بختیاری، محمد طیبی، میثم تهیدست، مهدی حنفی، امید حامدی فر، امیرحسین فرهادی(۶۸- محمدرضا غبیشاوی )، طالب ریکانی(۸۹- احمد شریعت زاده )، شروین بزرگ(۸۹- علی امیری)، امید خالدی، حکیم نصاری(۶۸- محمد حسین زواری).
سرمربی: علیرضا منصوریان 

 

 

ترکیب گل‌گهر 
محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور(۸۲-شایان مصلح )، بهنام برزای(۴۶- سعید صادقی)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، مرتضی تبریزی( ۹۰- مهران گلزاری)، مهدی تیکدری(۸۲- محمد آقاجانپور)، فرشید باقری(۴۶- نوید عاشوری)، رضا شکاری.
سرمربی: امیرقلعه نویی

 

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 10: شوت حکیم نصاری با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 18: یک و دوی خوب گل گهری ها با پاس بسیار خوب زکی پور همراه شد اما پاس او در دهانه دروازه با دخالت مدافعین صنعت نفت به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 27: بهترین موقعیت بازی در دقیقه 27 روی حرکت پورعلی و برخورد توپ به دست طیبی برای گل گهر به دست آمد که ضربه مرتضی تبریزی با واکنش بسیار خوب احمد گوهری دفع شد.

دقیقه 38: شوت فرهادی مهاجم نفت آبادان با واکنش بسیار خوب محسن فروزان به کرنر رفت.

دقیقه 42: در شرایطی که نفت آبادان چند دقیقه ای با ضربات کرنر روی دروازه گل گهر ایجاد موقعیت می کرد، ضربه سر حنفی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

 

 

1665625

 

 

دقیقه 49: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه بی رمق راهی اوت شد.

دقیقه 55: برخوردی که میان مدافع گل گهر و مهاجم صنعت نفت ایجاد شد، سبب اعتراض نیمکت نفتی ها شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

 

1665628

 

 

 

شرح بازی 


این بازی با برتری گل گهر سیرجان آغاز شد و آنها که در بیشتر دقایق بازی به استثنای 10 دقیقه پایانی جریان بازی را در اختیار داشتند، در دقیقه 27 به پنالتی هم رسیدند که ضربه تبریزی با واکنش خوب گوهری به جایی نرسید. در ادامه باز هم گل گهر نمایش بهتری داشت ولی از دقیقه 38 به بعد تیم نفت برای رسیدن به گل تلاش کرد و چندموقعیت بسیار خوب ایجاد کرد که یکبار فروزان و یکبار هم بدشانسی مانع گلزنی آنها شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
در نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم برای گلزنی تلاش کردند ولی بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و البته تیم میزبان برتری نامحسوسی در شروع و ادامه بازی تا 15دقیقه پایانی داشت. در 15 دقیقه پایانی اما گل گهر که از این مسابقه پیروزی می خواست جلو آمد و عجله بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف داشت. آنها دو سه موقعیت خطرناک در واپسین دقایق بازی داشتند اما درنهایت تساوی بدون گل در بازی حکم فرما شد.

 

 

1665627

 

 

بهترین بازیکن زمین 


احمد گوهری هم با مهار پنالتی تبریزی مهم ترین بازیکن این نبرد بود. در نیمه دوم هم گوهری نمایش خوبی داشت تا به همراه فروزان که او نیز یکبار شوت فرهادی را به زیبایی دفع کره و بی اشتباه بود و در شروع مجدد بازی هم بسیار با دقت عمل می کرد، بهترین بازیکنان زمین باشند.

 

 

1665620

 

 

 

درحاشیه

 

*علیرضا منصوریان چهارمین سرمربی استقلالی تاریخ لیگ برتر به شمار می رود.
*گل گهر همچنان بدون سرمربی خود به کارش ادامه می دهد و مجتبی سرآسیایی از کنار خط تیم را رهبری می کند.

*مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور،، ارمین سهرابیان، محسن فروزان، فرشید باقری ، بهنام برزای و محمدرضا خانزاده پیش از آغاز بازی سمت نیمکت آبادانی ها رفتند و از علیرضا منصوریان رخصت گرفتند.

 

 

1665630

هواداران آبادانی که بیرون از درهای استادیوم در حال تماشای بازی تیم محبوبشان هستند.

 

 

*امیرقلعه نویی و علیرضا منصوریان که فصل گذشته حین بازی با هم برخوردهایی داشتند، پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با هم داشتند.
*عده ای از هواداران تیم فوتبال نفت آبادان از اطراف ورزشگاه نظاره گر بازی هستند.

 

 

1665636

امیرقلعه نویی از جایگاه ویژه نظاره گر بازی تیمش برابر نفت آبادان

 

 

* داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول مسابقه در نظر گرفته است.*در شرایطی که تیم فوتبال گل گهر پس از استراحت 15 دقیقه  ای وارد زمین شده است، تیم میزبان با تاخیری یکی دو دقیقه ای در حال ورود به زمین است.

 

1665634

نوید عاشوری روی این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشت و اعتراضش به داور سبب شد تا کارت زرد را دریافت کند.

 

دیدگاه‌ها