کد خبر : 1792816 | 27 آبان 1400 ساعت 17:56 | 12.4K بازدید | 9 دیدگاه

طعم شیرین صدر، هرچند موقت؛

آمار صد در صدی ایرالکو در اراک (عکس)

شاگردان رسول خطیبی به سومین پیروزی خود در خانه دست یافته و موقتا به صدر جدول صعود کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی در فصل 99-98 جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. این تیم در نیم فصل اول لیگ بیستم به عنوان یک تیم تازه وارد عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست تیم های بزرگی چون پرسپولیس و تراکتور را شکست دهد.

 

همکاری خطبیبی و آلومینیوم در نیم فصل دوم فصل گذشته با حضور این مربی در تراکتور به پایان رسید اما او در شروع لیگ بیست و یکم به اراک برگشت تا ماموریت خود در این تیم را ادامه دهد؛ ماموریتی که شروع موفقیت آمیزی در فصل جدید داشت.

 

 

1665608

 

 

شاگردان خطیبی فصل را با مساوی شروع کردند اما خیلی زود توانستند خود را در حد و اندازه های یک تیم مدعی نشان دهند؛ آنها در هفته دوم با سه گل فولاد را شکست دادند؛ تیمی که چند ماه پیش قهرمان جام حذفی شده بود؛ اراکی ها یک هفته بعد پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر را در خانه شکست دادند تا همه را انگشت به دهان بگذارند.

 

بعد از تساوی خارج از خانه مقابل مس، شاگردان خطیبی راهی تعطیلاتی کوتاه بخاطر بازی های تیم ملی شدند؛ آنها در 4 بازی ابتدایی خود هیچ گلی دریافت نکرده بودند و این قابل توجه بود. 

 

ایرالکو در شروع دوباره بازی های لیگ برتر، امروز میزبان نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم بود و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. با این برد، نماینده اراک در دومین فصل حضورش در لیگ برتر، برای اولین بار طعم صدرنشینی را چشیده و با یک بازی بیشتر نسبت به بالانشینان لیگ بیست و یکم، به صورت موقت به رده اول جدول صعود کرد که اتفاقی بسیار مهم برای هوادارانش به شمار می رود.

 

آلومینیوم با کسب پیروزی مقابل نفت، روند صد در صدی کسب امتیاز در خانه را ادامه داد تا خود را به عنوان مخوف ترین میزبان حال حاضر فصل معرفی کند.

دیدگاه‌ها