کد خبر : 1792823 | 27 آبان 1400 ساعت 18:28 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

آرامش داشته باشیم، کارهای بزرگی می‌کنیم

خطیبی: فوتبال نیمه دوم ما را ببینید

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم می گوید بابت همدلی ایجاد شده در جمع اراکی ها، از بزرگان این تیم تشکر می کند.

خطیبی: فوتبال نیمه دوم ما را ببینید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شلیک دیدنی اسماعیل شریفات، در دقایق پایانی دیدار با نفت مسجدسلیمان برنده از زمین خارج شد. رسول خطیبی سرمربی اراکی ها در نشست خبری پس از این دیدار گفت: من روز گذشته گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم. یک تیم دونده و جنگجو برابرمان بازی می کرد. من در طول بازی دیدم که کادرفنی نفت چند باری در سیستم بازی تیمش تغییراتی را ایجاد کرد. می دانستیم که بازی سختی را داریم. در نیمه اول برای اینکه زودتر به گل برسیم، شکل بازی موردنظرمان را از دست دادیم. ما برنامه دیگری برای رسیدن به منطقه خطر تیم حریف داشتیم. عجولانه کار می کردیم تا زودتر به گل برسیم و این مسئله باعث شد تا شیرازه تاکتیکی تیممان به هم بریزد.

 

وی ادامه داد: فکر می کنم نیمه دوم این دیدار، یکی از بازی های خیلی خوب ما در این مدت بود. از بچه ها تشکر می کنم که صبر و حوصله کارهایی که گفتیم و سیستمی که تغییر دادیم را انجام دادند که خدا را شکر نتیجه گرفتیم. نفراتی را که وارد زمین کردیم، خوب کار کردند. توانستیم در نیمه دوم بازی منطقی را انجام دهیم و موقعیت های خوب دیگری نیز داشتیم و می توانستیم به گل برسیم. این پیروزی را به آقای عسگری تقدیم می کنم که از زحمت کشان ایرالکو بودند و هفته قبل ایشان را از دست دادیم و روحشان شاد باشد. به بازیکنان خودم نیز تبریک می گویم که جانانه تلاش کردند و حقشان نیز پیروزی بود. 

 

سرمربی آلومینیوم در ادامه گفت: باید از بزرگان تیم به شکل ویژه ای تشکر کنم که چه بازی کنند و چه بازی نکنند، در بین خود بازیکنان یک همدلی را به وجود آورده اند. از میثم مجیدی تشکر می کنم. در این چندسالی که مربیگری کرده ام، او یکی از بازیکنان و کاپیتان هایی بود که دیدم تیم را خوب حمایت و هدایت می کند. از بزرگان دیگر تیم که چند نفری هستند و نیازی نیست تک تک اسم ببرم، از آنها نیز تشکر می کنم. امیدوارم این وحدت و یکدلی که به وجود آمده، حفظ شود و آن را ادامه دهیم. من روز گذشته نیز گفتم و اکنون خواهش من این است که انتظارات از تیم را بالا نبرید. 

 

خطیبی درباره اینکه فراز کمالوند گفته است آلومینیوم شایسته صدرنشینی است و قطعا سهمیه آسیایی را کسب می کند، پاسخ داد: ایشان به ما لطف دارند ولی ما نباید کاری کنیم که بازیکنان مانند نیمه اول دچار استرس شوند. بچه ها اگر آرامش داشته باشند و کار خودشان را انجام دهند، قطعا فوتبال زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

او در مورد اینکه کار آنها برای ادامه لیگ سخت شده و آیا می توانند این روند را ادامه دهند یا خیر، گفت: قطعا ما برای هر هفته برنامه داریم. ما برای چند ماه دیگه برنامه ریزی نکرده ایم و هفته به هفته جلو می رویم. تنها تا قبل از تمرین فردا حق خوشحالی داریم. از زمان شروع تمرین، تنها باید هدفمان بازی بعدی باشد. قطعا از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار می کنیم. اگر اتفاقی رخ ندهد، ان شالله همین روند را ادامه خواهیم داد.

 

وی درخصوص اینکه چه اتفاقی رخ داد که آلومینیوم بعد از دریافت گل اول دچار به هم ریختگی نشد و او توانسته است تیم را جمع کند، پاسخ داد: من قبلا گفتم، آن یکدلی و یک پارچگی در تیم حاکم است. زمانیکه یک بازیکن اشتباه می کند، فرد دیگری جبران می کند. این مسائل باعث می شود تا این اتفاق رخ دهد. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و بچه ها خوب بازی می کردند ولی نحوه بازی کردنمان غلط بود. این اتفاق به مسائل تاکتیکی برمیگردد که الان جای صحبت در مورد آن نیست. خدا را شکر نیمه دوم وضعیت بهتر شد و هم فوتبال خوبی ارائه دادیم و هم نتیجه را کسب کردیم.

 

خطیبی درباره اینکه عملکرد محمدامین اسدی را چگونه ارزیابی می کند، گفت: بالاخره این بازی اول او بود و با تیم هماهنگ نیست. بالاخره شرایط و جو اینجا را ندیده بود. او قطعا به مرور زمان یکی از بازیکنان خوب ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها