کد خبر : 1792840 | 27 آبان 1400 ساعت 20:54 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

سرآسیابی: نفتی ها بابت مساوی بیشتر خوشحالند

مجتبی سرآسیابی مربی گل گهر می گوید از نتیجه تساوی بدون گل برابر صنعت نفت رضایت ندارد.

سرآسیابی: نفتی ها بابت مساوی بیشتر خوشحالند

به گزارش "ورزش سه"، جدال نزدیک دو تیم صنعت نفت و گل گهر در آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان قلعه نویی در این دیدار بهترین فرصت گلزنی را توسط تبریزی از دست دادند. جایی که پنالتی سیرجانی ها توسط گوهری مهار شد. همین مسئله باعث شده است تا مربی گل گهر اعلام کند از نتیجه بازی رضایت ندارد.

 

مجتبی سرآسیابی مربی گل گهر که در غیاب قلعه نویی در نشست های خبری حضور پیدا می کند، پس از پایان این دیدار گفت: قطعاً از نتیجه راضی نیستیم. شرایط حریف را تحلیل کرده بودیم و سعی کردیم نقاط قوت آنها را ببندیم و از فضا‌های‌مان استفاده کنیم. هر دو تیم صاحب موقعیت گل شدند، ولی ما پنالتی‌مان را هدر دادیم. بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای بود و هیچکدام از تیم‌ها شرایط دفاعی نداشتند. موقعیت‌های خوبی نیز خلق کردیم که هیچکدام به گل تبدیل نشدند.

 

1665645

 

وی ادامه داد: در این بازی به هیچ وجه محتاط نبودیم و از شرایط استفاده کردیم. برای نیمه دوم پلن دیگری داشتیم، ولی همیشه شرایط به بهترین نحو رقم نمی‌خورد. در نیمه دوم شرایط بازی را آنطور که می‌خواستیم پیش بردیم، ولی به گل نرسیدیم. قطعاً‌ باید کیفیت بهتری داشته باشیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا گرفتار دقایق آخر نشویم.

 

مربی گل گهر در پایان نیز گفت: به منصوریان تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارد، ولی فکر می‌کنم آنها از این نتیجه بیشتر خوشحال هستند. ما هجومی‌تر بازی کردیم و طبیعی‌ است که در این نوع بازی به حریف موقعیت هم بدهیم.

دیدگاه‌ها