کد خبر : 1792843 | 27 آبان 1400 ساعت 21:01 | 61.6K بازدید | 38 دیدگاه

رشید: منافع تیم از همه چیز مهمتر است

واکنش مظاهری به شایعات مجازی با استوری عاشقانه

رشید مظاهری سنگربان استقلال نسبت به شایعات فضای مجازی مبنی بر بروز اختلافات خانوادگی، واکنش نشان داد.

واکنش مظاهری به شایعات مجازی با استوری عاشقانه

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هنوز باشگاه استقلال به شکل رسمی اسامی بازیکنان خود برای دیدار فردا مقابل نساجی را اعلام نکرده، اما از عصر امروز اخباری مبنی خط خوردن نام رشید مظاهری از لیست نفرات دعوت شده برای دیدار فردا در رسانه ها منتشر گردید که این مسئله توسط خود مظاهری نیز تأیید شد.

 

خط خوردن نام مظاهری از لیست بازی فردا، این شایعه را به وجود آورده بود که این دروازه بان به دلیل مسائل خانوادگی از فرهاد مجیدی درخواست کرده است تا نام او را از لیست کنار بگذارد. شایعه ای که خیلی سریع توسط مظاهری تکذیب شد و او با انتشار دو استوری، به این اخبار واکنش نشان داد.

 

سنگربان آبی ها عکسی از خودش و همسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: صحبت کردن درباره انتشار اخبار مضحک، فقط باعث صرف انرژی می شود. شایعه اختلاف خانوادگی من هم یک شایعه مضحک و خنده دار است که ترجیح می دهم واکنشی به آن نشان ندهم. در مورد خارج شدن از لیست تیم برای بازی با نساجی هم باید بگویم که منافع تیم از هر چیزی مهمتر است و باید همه تابع تصمیم سرمربی باشیم.

 

 

1665640

 

 

در ادامه اخباری که پیرامون مظاهری منتشر شد، از صبح امروز عنوان گردید که این بازیکن سورپرایز مجیدی برای دیدار با نساجی است اما پس از برگزاری تمرین آبی ها، مشخص شد که علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال انتخاب مجیدی برای دیدار فرداست و این دروازه بان قرار است از دروازه استقلال در بازی فردا حراست کند. مسئله ای که منجر به کنار گذاشته شدن نام رشید مظاهری از لیست آبی ها نیز شده است.

 

این در حالی است که علیرضا رضایی در ابتدای فصل به دنبال جدایی از استقلال بود و حتی عبدالله ویسی سرمربی وقت فولاد در یک کنفرانس خبری مدعی شد که کارهای جذب این سنگربان قطعی شده است اما این مسئله با مخالفت شدید فرهاد مجیدی مواجه شد و سرمربی آبی ها اعلام کرد اجازه جدایی به رضایی را نمی دهد.

 

حالا و در روزهایی که همگان منتظر حضور رشید مظاهری یا حسین حسینی در قفس توری آبی ها بودند، اما این علیرضا رضایی است که با کنار زدن مظاهری و حسینی، به دروازه بان اول استقلال در بازی فردا تبدیل شده است. اتفاقی که کمتر کسی آن را حدس می زد.

دیدگاه‌ها