کد خبر : 1792846 | 27 آبان 1400 ساعت 21:34 | 95K بازدید | 30 دیدگاه

رانیری:

اگر رونالدو مشکل سولسشر است، او را به من بدهید

کلودیو رانیری، سرمربی واتفورد، ایده دردسرساز بودن کریستیانو رونالدو برای یونایتد را زیر سوال برد.

اگر رونالدو مشکل سولسشر است، او را به من بدهید

به گزارش "ورزش سه"، واتفورد روز شنبه در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

این بازی در حالی برگزار می‌شد که اوله گونار سولسشر به علت نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر شدیدا تحت فشار است و بسیاری از رسانه‌های خبری در حال بررسی جانشینان احتمالی این مربی نروژی هستند.

یونایتد در حال حاضر با 17 امتیاز از 11 بازی در رده شش جدول رده‌بندی قرار دارد و دو باخت برابر لیورپول و منچسترسیتی در اولدترافورد با دریافت مجموع هفت گل، بدون این که حتی یک گل به ثمر برساند، باعث شده که هواداران و مدیران از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم ناراضی باشند.

 

1657771

 

رانیری در پاسخ به سوالی درباره شرایط سولسشر در آستانه بازی هفته آینده گفت:« سرمربیان همیشه تحت فشار قرار دارند. در همه کشورها و در هر لحظه همین است و این موضوعی است که 20 یا 30 سال پیش هم وجود داشت. این زندگی ما است. ما تنها هستیم و باید مبارزه کنیم.»

بعضی از رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که حضور رونالدو کار را برای سولسشر سخت کرده  و باعث شده که فشارها روی این تیم بیشتر شود و انتظارات از این تیم بالا برود.

رانیری در پاسخ به این سوال که آیا برنده پنج توپ طلا کار را برای سولسشر سخت‌تر کرده گفت:« لطفا کریستیانو را به من بدهید، لطفا. هیچ مشکلی نیست. زندگی من فشار است. من این فشار را دوست دارم. وقتی این نوع نبردها بین تیم قوی علیه تیم ضعیف‌تر رخ می‌دهد باعث سرزندگی من می‌شود. من می‌خواهم بازیکنانم شخصیت‌شان را نشان دهند. ما آماده‌ایم تا مقابل یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا به میدان برویم.»

دیدگاه‌ها