کد خبر : 1792859 | 27 آبان 1400 ساعت 23:29 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازجویی از ملی‌پوش هلندی به اتهام درگیری با سلاح سرد

کویینسی پرومس، بازیکن هلندی، به علت مجروح کردن یکی از اعضای خانواده‌اش با سلاح سرد تحت بازجویی قرار گرفت.

بازجویی از ملی‌پوش هلندی به اتهام درگیری با سلاح سرد

به گزارش "ورزش سه"، پرومس جولای سال گذشته میلادی به این متهم شده بود که یکی از اعضای خانواده‌اش را با استفاده از چاقو مجروح کرده است.

این بازیکن اسپارتاک مسکو در ماه دسامبر بازداشت شده و دو روز را نیز در زندان سپری کرد تا تحت بازجویی دقیق پلیس باشد و تمامی اتهاماتی که به او وارد  شده بود را تکذیب کرد.

روز پنج شنبه مقامات پلیس اعلام کردند که تصمیم دارند بار دیگر اتهامات مربوط به درگیری و مجروح کردن فردی با سلاح سرد علیه این بازیکن را به جریان بیاندازند.

سایت خبری هلندی ان او اس مدعی شده که پرومس با چاقویی به زیر زانوی فرد مجروح ضربه زده و چندین نفر شاعد نزاع و درگیری این دو نفر با هم بوده‌اند.

 

1665654

 

روزنامه آی دی نیز گفتگویی با فرد مجروح انجام داده که ادعا می‌کند پرومس به صورت ناگهانی و به دلیلی که هنوز از نظر او مشخص نشده به سمتش حمله کرده است.

این فرد دچار جراحت جدی از ناحیه زانو شده و شکایتی را در نوامبر سال گذشته علیه این بازیکن اسپارتاک به پلیس مطرح کرده است. ان او اس می‌گوید که احتمال دارد جریمه در نظر گرفته شده برای پرومس بین 24 تا 43 ماه زندان باشد اما تاریخ برگزاری این دادگاه هنوز مشخص نیست.

پرومس صحبت زیادی درباره این اتفاق نکرده اما هر بار از طریق وکیلش تمامی این اتهامات وارد شده را رد کرده است. او پیش از این گفته بود تمایل ندارد درباره این پرونده صحبت کند و ترجیح می‌دهد تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

دیدگاه‌ها