کد خبر : 1792889 | 28 آبان 1400 ساعت 11:14 | 111.5K بازدید | 44 دیدگاه

رونالدو پس از شکست به بازیکن صربستان چه گفت؟

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، پس از شکست برابر صربستان به شدت از اتفاقات داوری ناراحت بود.

رونالدو پس از شکست به بازیکن صربستان چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار  از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف صربستان رفت و در کمال ناباوری با شکست در این بازی از صعود مستقیم به این رقابت‌ها بازماند.

صربستان نیز موفق شد با گلی که در دقایق پایانی این بازی به ثمر رساند، صدرنشین گروه شده و مجوز حضور در قطر در سال آینده را به دست آورد.

شاگردان فرناندو سانتوس حالا باید در مسابقات پلی آف با 11 تیم دیگر رقابت کنند تا بتوانند در رقابت‌های جام جهانی 2022 حاضر باشند.

پس از این که سوت پایان بازی برابر صربستان به صدا درآمد، دوربین‌های تلویزیونی رونالدو را به تصویر کشیدند که بسیار ناراحت و آشفته بود و به نظر می‎‌رسید که عدم صعود مستقیم به جام جهانی به شدت این بازیکن را تحت تاثیر قرار داده است.

 

1664525

 

یکی از بازیکنان صربستان برای دلداری دادن به رونالدو به نزد او رفت و به گفته سانتوس، این بازیکن پرتغالی گلی که در بازی رفت برابر آنها به ثمر رساند و به اشتباه مردود شد را به او یادآوری کرده است.

سانتوس به تی وی آی گفت:« وقتی بازی تمام شد، همه به شدت ناراحت بودند. اگر ما صعود کرده بودیم، همه چیز فرق می‌کرد. من به زمین رفتم تا از بازیکنانم حمایت کنم و آنها را آرام کنم. رونالدو به یکی از بازیکنان صربستان گفت اگر گلی که من زده بودم مردود نشده بود، حالا شما در حال خندیدن نبودید.»

در جریان دیدار رفت بین این دو تیم که در ماه مارس برگزار شد، رونالدو گلی را به ثمر رساند که به وضوح از خط عبور کرده بود اما استفان میتروویچ آن را عملا از داخل دروازه برگرداند و داور بازی نیز در غیاب کمک داور ویدویی متوجه این موضوع نشده و گل را به اشتباه مردود اعلام کرد.

دیدگاه‌ها