کد خبر : 1792896 | 28 آبان 1400 ساعت 11:53 | 32.3K بازدید | 4 دیدگاه

فیلیپ لام:

آنچلوتی از من خواست که دستیارش شوم اما نپذیرفتم

فیلیپ لام اسطوره، بایرن مونیخ و فوتبال آلمان می‌گوید هنگام بازنشستگی کارلو آنچلوتی از او درخواست کرده که دستیارش شود اما این پیشنهاد را نپذیرفته است.

آنچلوتی از من خواست که دستیارش شوم اما نپذیرفتم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام 310 بازی برای بایرن در بوندسلیگا انجام داد و با این تیم هشت عنوان قهرمانی در این رقابت ها را کسب کرد. او یک لیگ قهرمانان و شش جام حذفی فوتبال آلمان را نیز در کارنامه دارد. لام در پایان فصل 17-2016 با پیراهن بایرن مونیخ  از فوتبال بازنشسته شد.

 

فیلیپ لام نیز از آن دسته ستاره هایی بود که تمام دوران اوج و درخشش خود را در یک باشگاه سپری کرده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ لقب گرفت. او یک مرد محبوب در بین هواداران بایرن مونیخ و بطور کلی فوتبال آلمان به حساب می‌آید و حالا در مصاحبه ای ادعای جالبی را مطرح کرده است. 

 

 

1665695

 

 

ستاره سابق بایرن مونیخ و مانشافت اعتراف کرده که یک پیشنهاد ویژه از سوی کارلو آنچلوتی را رد کرده است. فیلیپ لام در این باره گفت: "وقتی در سال 2017 تصمیم به بازنشستگی گرفتم، کارلتو حتی تلاش زیادی نکرد تا من را متقاعد کند که ادامه دهم. در عوض او به من گفت فیلیپ، تو می‌توانی بازنشسته شوی اما کنار من بیا و به کادر مربیگری من بپیوند.  سپس چند سال دیگر مسئولیت تیم را برعهده بگیر. از او تشکر کردم اما این پیشنهاد را نپذیرفتم"

دیدگاه‌ها