کد خبر : 1793086 | 29 آبان 1400 ساعت 09:36 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره‌ای که باخت ایرالکو را به برد تبدیل کرد؛

شریفات، درست مثل جوان‌های 20 ساله (عکس)

ستاره سابق استقلال و وینگر باتجربه این روزهای آلومینیوم اراک نمایش تحسین‌برانگیزی مقابل نفت MIS داشت و نقش کلیدی در کامبک و پیروزی تیمش ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه" وینگر راست 33 ساله آلومینیوم اراک بعد از 4 نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست در هفته پنجم لیگ برتر به ستاره بی‌چون و چرای ایرالکو تبدیل شود و پاسخ اعتماد رسول خطیبی را به بهترین نحو ممکن داد.

 

اسماعیل شریفات که یکی از مهره‌های سرعتی لیگ بیست و یکم به شمار می‌رود، با تیزهوشی و استفاده از تجربه بالای خود توانست بارها به قلب خط دفاعی نفت مسجدسلیمان بزند و در صحنه‌ای مشکوک، خط دفاعی نفتی‌ها را وادار به خطا کرد که داور اعلام پنالتی داشت و همان ضربه پنالتی باعث شد تا برتری 1-0 نفت به تساوی کشیده شود و شاگردان خطیبی به بازگشت در دیدار خانگی امیدوار شوند.

 

 

1665999

 

1665996

 

 

اما کسب پنالتی تنها دستاورد ستاره باتجربه آلومینیوم نبود، چرا که او در نیمه دوم علی‌رغم آن‌که سن و سال بالایی دارد، خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه نفت بریزد و در دقیقه 90 تیر خلاص را بر پیکره تیم فراز کمالوند زد و درخشش خود در هفته پنجم لیگ برتر را با یک گل تماشایی تکمیل کرد تا نقش اصلی را در کامبک آلومینیوم ایفا کرده باشد.

 

نکته شاخص در بازی اسماعیل شریفات این‌که او به مانند روزهای جوانی‌اش در استقلال که ستاره‌ای تند و تیز و سرعتی بود، همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به قلب دفاع رقبا می‌زند و در 33 سالگی به خوبی از تکنیک و استعداد خود به سود تیمش استفاده می‌کند و در هفته پنجم اراکی‌ها از وجود این ستاره باتجربه نهایت استفاده را بردند و از بازی باخته، یک پیروزی ارزشمند به قیمت صدرنشینی به دست آوردند.

 

1665997

 

1665998

دیدگاه‌ها