کد خبر : 1793105 | 29 آبان 1400 ساعت 10:14 | 12.1K بازدید | 7 دیدگاه

باید آن تک به تک را گل می‌کردم

نجفی: آدم از داوری فغانی لذت می‌برد

باور به نساجی در بین بازیکنان این تیم آنقدر بالا رفته که حسن نجفی از لفظ درجه یک برای تیمش استفاده می‌کند.

نجفی: آدم از داوری فغانی لذت می‌برد 

به گزارش ورزش سه، دیروز در بازی استقلال - نساجی یک بازیکن چپ پا در بین همه چهره‌های حاضر در زمین جلب نظر کرد. حسن نجفی که حتی می‌توانست به گل هم برسد. او در ابتدای صحبتها از خود بازی شروع می‌کند و می‌گوید:  بازی خوبی بود و ما برای دفاع کردن به زمین نرفتیم و خودتان مشاهده کردید در آزادی مقابل هواداران سه تک به تک را نزدیم. استقلال تیم بزرگی است و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز بگیریم و دل هواداران  را شاد کنیم.


این بازیکن در مورد حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بعد از مدت ها نظرش را اینگونه بیان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه حس و حال  عجیبی داد. چند وقتی بود که از فوتبال لذت نمی بردیم اما دیروز روحیه بالا  و هم انگیزه مضاعف داشتیم برای تماشاگران مازندرانی سخت بود که بیایند چون دیر اعلام کردند. اگر روز قبلش می‌گفتند شاید نصف ورزشگاه را قائمشهری ها پر می کردند چون غیرت  دارند و تیمشان هر جا که باشد خودشان را می رسانند.

 

نجفی از بازیکنانی بود که نمایشش مقابل استقلال به چشم آمد


شوت خطرناک این بازیکن در دقیقه ۸۹ از کنار دروازه بیرون رفت در این مورد گفت:  خدا را شکر بد بازی نکردم و از عملکردم راضی هستم ولی در نیمه  اول باید تک به تک را می زدم و در نیمه دوم هم شانس به من رو نکرد که توپم را تبدیل به گل کنم. 


مدافع زرشکی پوشان لیگ  در مورد وضعیت کلی نساجی عنوان کرد:  آقای حدادیان تیم ما را به یک تیم با شخصیت تبدیل کردند  و تمام امکانات یک باشگاه درجه اول را فراهم کرده است‌. با داشتن کادر قوی تیم ما به رده  بالا می رسد و ما در  پنج بازی با گل گهر، استقلال و پرسپولیس بیرون از خانه  بازی کردیم که واقعاً هم خوب بودیم. آقای الهامی نکات فنی را گوشزد می‌کند و تمام اتفاقات بازی را قبل از آن حدس می زند. همه اینها باعث می‌شود که تیم خوب فوتبال بازی کند. با همه قدرت جلو می‌رویم و به رتبه‌های بالا فکر می‌کنیم و موفق خواهیم شد.


او در مورد قضاوت علیرضا فغانی ادامه داد: قضاوت علی آقا برای ما افتخاری بود. آدم از نحوه داوری و اخلاق او لذت می برد و به نظر من آقای فغانی  جای هیچ شک و شبهه ای باقی نگذاشت.

دیدگاه‌ها