کد خبر : 1793110 | 29 آبان 1400 ساعت 10:35 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

والی آکروباتیکی که دروازه پرسپولیس را تهدید کرد؛

مهدی کیانی و فاصله چند سانتی تا گل فصل! (عکس)

کاپیتان باتجربه مس رفسنجان در آستانه ثبت یک سوپرگل بود که با بدشانسی ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

مهدی کیانی و فاصله چند سانتی تا گل فصل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاگردان محمد ربیعی که محتاج سه امتیاز دیدار خانگی‌شان در هفته پنجم لیگ برتر برای فاصله گرفتن از قعر جدول بودند، دیدار مقابل پرسپولیس را تهاجمی آغاز کردند و از همان دقیقه اول، نارنجی‌پوش مس به دنبال خلق موقعیت گلزنی روی دروازه حریف نام‌آشنای خود بودند.

 

حملات سریالی مسی‌ها روی دروازه پرسپولیس، موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کرد که مدافعان طوسی‌پوش پرسپولیس آن‌ها را برگشت می‌دادند اما در برگشت یک کار تیمی و زیبا، مهدی کیانی با یک ضربه والی و تماشایی در دقیقه 7 دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را تهدید کرد که ضربه استثنایی او به شکلی خطرناک و با اختلاف کم از کنار دروازه رادو به بیرون رفت.

 

1666033

 

کیانی که باتجربه که روز گذشته یکی از بهترین‌های مس بود و در میانه میدان، خستگی‌ناپذیر دوئل‌های نفر به نفر را به خوبی پیروز می‌شد و وظیفه رهبری خود در ترکیب مس را به نحو احسن انجام داد، می‌توانست با ثبت گلی تماشایی و به یاد ماندنی تیمش را در مقابل پرسپولیس پیش بیندازد که بدشانس بود و ضربه او به تور دروازه پرسپولیس نچسبید.

 

بدون‌تردید اگر والی آکروباتیکی مهدی کیانی به گل تبدیل می‌شد، شاهد یکی از زیباترین گل‌های ادوار لیگ برتر در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه می‌بودیم، ضربه‌ای ناگهانی و خطرناک از کاپیتان باتجربه مس رفسنجان که این‌چنین نشد.

دیدگاه‌ها