کد خبر : 1793121 | 29 آبان 1400 ساعت 11:26 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

3 بازی، 7 امتیاز؛

شاگردان کلانتری به نقطه امن رسیدند (عکس)

تیم فوتبال فجرسپاسی بعد از شروع نامطمئن در لیگ بیست و یکم، توانسته حالا امتیازات خوبی را برای خود جمع‌آوری کند.

به گزارش "ورزش سه" فجرسپاسی که بعد از دوری هشت ساله به لیگ برتر بازگشته، با دو شکست تلخ مقابل نساجی و گل‌گهر لیگ بیست و یکم را آغاز کرد تا شاگردان علی‌اصغر کلانتری خیلی زود به قعر جدول بروند؛ البته که هر دو شکست فجری‌ها با اختلاف یک گل بود و آن‌ها حریف دست و پا بسته‌ای مقابل رقبای‌شان در دو هفته نخست نبودند.

 

شاید می‌توان اختلاف سطح لیگ یک و لیگ برتر را دلیل کم‌تجربگی بازیکنان تیم شیرازی در آغاز راه فصل جدید لیگ برتر دانست.

 

اما از هفته سوم روند اوج‌گیری فجر شهیدسپاسی شیراز در جدول رده‌بندی لیگ برتر آغاز شد، آن‌ها از آبادان سوغاتی ارزشمندی را با خود به شیراز اوردند و با برتری دو گله مقابل صنعت نفت، شاگردان کلانتری نخستین پیروزی خود را در خارج از خانه جشن گرفتند تا عدد صفر در مقابل امتیازات فجر پاک شود.

 

1665964

 

بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل صنعت نفت، فجری‌ها توانستند روند پیروزی‌های متوالی استقلال را پاره کنند و مقابل تیم پرستاره فرهاد مجیدی در شیراز یک امتیاز ارزشمند کسب کردند و در آخرین گام و در هفته پنجم، بازهم در خارج از خانه خوش درخشیدند و مقابل تیم پیکان که توانسته بود خود را به صدر جدول لیگ برساند، 3 امتیاز مهم و حیاتی را در ادامه روند صعودی خود در جدول به دست آوردند.

 

با این وصف، بعد از دو شکست در آغاز راه لیگ بیست و یکم، شاگردان کلانتری توانستند از 3 مسابقه اخیر خود 7 امتیاز کسب کنند و حالا در جدول رده‌بندی در میانه جدول قرار گرفتند و در رده هشتم با پرسپولیس 8 امتیازی تنها یک امتیاز اختلاف دارند و فاصله‌شان تا صدر جدول نیز 4 امتیاز است.

 

شاگردان کلانتری در هفته ششم در خانه پذیرای سپاهان اصفهان خواهند بود، دیداری دشوار مقابل یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ که باید دید فجری‌ها چه عملکردی را از خود نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها