کد خبر : 1793145 | 29 آبان 1400 ساعت 12:22 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

باخت را فراموش کردیم و به دنبال جبران هستیم

صالحی: شکست مقابل فجرسپاسی یک اتفاق بود

مهاجم پیکان تهران می‌گوید تیمش مقابل فجرسپاسی بدشانس بوده است؛ او امیدوار است در بازی های آینده این شکست جبران شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران بعد از 3 برد متوالی روز گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز تن به شکست یک بر صفر داد. ابراهیم صالحی کاپیتان خودروسازان در مسابقه دیروز درباره شرایط بازی عنوان کرد: متاسفانه ما باختیم و شرایط خوبی برایمان رقم نخورد. اگرچه مثل بازی های قبلی خوب نبودیم اما بدشانسی هم مزید بر علت شد تا توپهایمان وارد دروازه نشود. فکر می‌کنم روی یک صحنه غافلگیر شدیم و گل خوردیم و دیگر هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم.


او درباره اینکه اولین شکست پیکان در لیگ برتر رقم خورد، تاکید کرد:‌به هر حال باخت هم جزئی از فوتبال است. شما نمی‌توانید همیشه برنده باشید. هر تیمی روز بد و خوب دارد. با این حال ما می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. فقط فکر می‌کنم بدشانس بودیم. البته وقتی روی دور بدشانسی هستید باید تلاشتان بیشتر باشد. ما باید بیشتر تلاش می‌کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازنده شدیم.

 

1666111


مهاجم باتجربه پیکان درباره فرصت های گلزنی تیمش که از دست رفت، گفت: فکر می‌کنم ایمان صادقی دروازه بان حریف روز خوبی داشت. ما شوت های زیادی زدیم که یکی دو شوت هم داخل چارچوب بود اما گلر حریف به خوبی واکنش نشان داد. به طور کلی بخت با ما یار نبود و قسمت این بود بازنده شویم.


صالحی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: این بازی را فراموش کردیم. به هر حال اتفاقی بود که رخ داد. همه هم ناراحت هستیم اما باید به دست فراموشی بسپاریم و به فکر بازی های بعدی باشیم. تیم ما شرایط فنی خیلی خوبی دارد و این را در 4 بازی اول لیگ ثابت کرده بودیم. از الان تمام فکر و ذکرمان روی بازی با نساجی است. باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا مقابل نساجی فوتبال خوبی انجام بدهیم و انشاالله با دست پر به تهران برگردیم.

 

1666112


کاپیتان پیکان در پایان گفت: تیم ما اگرچه خیلی جوان است. اما بازیکنانی داریم که همه شان از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند. شک نکنید برای موفقیت در آینده مثل بازی های اول لیگ تلاش می‌کنیم و دوباره اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

دیدگاه‌ها