کد خبر : 1793176 | 29 آبان 1400 ساعت 14:01 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش نافرجام دانیال مقابل تیم دوران خدمت(عکس)

مدافع راست تیم سپاهان در بازی شب گذشته تیمش پرفروغ ظاهر شد اما نتوانست گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان شب گذشته میزبان تراکتور در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بود؛ شاگردان نویدکیا در این دیدار شانس های گلزنی خوبی داشتند اما با درخشش محمدرضا اخباری دروازه تراکتور بسته ماند تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

 

یکی از چهره های شاخص سپاهان در بازی با تراکتور، دانیال اسماعیلی فر بود؛ بازیکنی که به عنوان یکی از آخرین سربازهای تراکتور در دورانی که این باشگاه هنوز نظامی بود، در تبریز حضور یافته و دوران موفقی را با لباس تراکتور سپری کرد. پس از اتمام خدمت سربازی دانیال، باشگاه تراکتور تلاش‌هایی برای نگه داشتن او در تبریز انجام داد که این تلاش‌ها موفقیت آمیز نبود و اسماعیلی فر به تیم سابقش ذوب آهن برگشت و سپس در لیگ بیستم راهی سپاهان شد.

 

در تقابل با تیم دوران خدمت، دانیال اسماعیلی فر یکی از ستاره های میدان بود و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور هم پیش رفت. او دو با نفوذهای خوبش در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما هر دو بار ضرباتش را اخباری به خوبی مهار کرد. دانیال یک تلاش ناموفق هم در زدن ضربه قیچی داشت و در حالی که می خواست یک گل زیبا بزند، توپ روی پایش جفت و جور نشد.

 

البته تنها بخش مثبت بازی اسماعیلی فر ضربات خطرناکش به سمت دروازه اخباری نبود بلکه او در سمت راست خط دفاعی تیمش ، فراتر از یک بازیکن خط عقب ظاهر شد و با نفوذهای پرتعداد و موفقیت آمیز خود چندین موقعیت خوب هم برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.

 

1666161

 

1666162

 

1666163

 

دیدگاه‌ها