کد خبر : 1793225 | 29 آبان 1400 ساعت 17:30 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش صادقی علیه ادامه صدرنشینی پیکان(عکس)

سنگربان باتجربه شیرازی‌ها توانست با یک نمایش درخشان در ترکیب تیمش، نقش مهمی را در برتری بیرون از خانه فجر ایفا کند.

درخشش صادقی علیه ادامه صدرنشینی پیکان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی‌اصغر کلانتری در ادامه روند خوب خود در لیگ بیست و یکم، روز گذشته در کرج توانستند مقابل تیم مدعی پیکان که توانسته بود خود را به صدر جدول برساند، به برتری یک گله دست پیدا کنند؛ برتری که با گلزنی میلاد احمدی به دست آمد و تیزهوشی او باعث شد تا گلی 3 امتیازی برای فجر به ثمر برسد.

 

اما درخشش و گلزنی احمدی تنها زمینه‌ساز پیروزی فجر نبود، چرا که برگ برنده شیرازی‌ها در دوئل با پیکان، در خط دروازه بود؛ جایی که ایمان صادقی باتجربه به خوبی مقابل خط حمله زهردار پیکان ایستاد و اجازه نداد مهاجمان خودروسازان بتوانند ضربه خود را وارد دروازه فجرسپاسی کنند.

 

1666232

 

زیباترین واکنش ایمان صادقی در موقعیت تک به تک با مجتبی حقدوست رقم خورد که او از ناحیه صورت هم دچار آسیب‌دیدگی شد، هر چند لحظاتی بعد از سیو صادقی داور مسابقه اعلام آفساید کرده بود؛ با این‌حال اما گلر 29 ساله فجر یکی از بهترین‌های تیمش در نبرد با پیکان بود و توانست با تکیه بر تجربه بالای خود دروازه‌اش را برای دومین بار در لیگ بیست و یکم بسته نگه دارد.

 

جالب آن‌که نخستین برد فجرسپاسی در لیگ بیست و یکم در آبادان هم در شرایطی مقابل صنعت نفت رقم خورد که ایمان صادقی توانسته بود کلین‌شیت کند تا این‌چنین نقش پررنگ او در پیروزی‌های فجر نمایان باشد.

دیدگاه‌ها