کد خبر : 1793226 | 29 آبان 1400 ساعت 17:32 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

فریاد حقیقی برای رسیدن به یک رکوردعکس)

سنگربان تیم فوتبال نساجی برای نخستین‌بار موفق شد دروازه‌اش را مقابل استقلال در دوران فوتبال خود بسته نگه دارد.

فریاد حقیقی برای رسیدن به یک رکوردعکس)

به گزارش "ورزش سه" بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان دوئل شب گذشته استقلال و نساجی، علیرضا حقیقی بود؛ دروازه‌بان باتجربه نساجی که با انگیزه‌های فراوان در هشتمین رویارویی خود با استقلال به تهران سفر کرده بود و امیدوار بتواند این‌بار طلسم هفت بازی گذشته را بشکند و دروازه‌اش را در مقابل آبی‌پوشان پایتخت بسته نگه دارد.

 

حقیقی با چند سوپرواکنش زیبا به ویژه یک دبل سیو دیدنی در انجام ماموریت موفق بود و اجازه نداد خط حمله پرستاره آبی‌پوشان پایتخت دروازه نساجی را فرو بریزند و با درخشش خود، زمینه‌ساز سوغاتی یک امتیازی از تهران برای نساجی شد.

 

 

سنگربان قائمشهری‌ها در شرایطی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد، که در 7 رویارویی قبلی‌اش با استقلال 10 بار دروازه حقیقی باز شده بود و آمار بدی در مقابل استقلال داشت.

 

او نخستین‌بار در لیگ هشتم با پیراهن پرسپولیس در شهرآورد پایتخت و در مسابقه‌ای که با نتیجه‌ی 1-1 به پایان رسید و مجتبی جباری گلزن استقلال بود، مقابل آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت و حالا شب گذشته بعد از 13 سال از نخستین تقابلش با استقلال، توانست علیرضا حقیقی نخستین کلین‌شیت خود را مقابل تیم پرطرفدار پایتخت انجام بدهد.

دیدگاه‌ها