کد خبر : 1793371 | 30 آبان 1400 ساعت 11:39 | 25.9K بازدید | 10 دیدگاه

دو فرصت سوزی بزرگ پسرعموها در یک روز

ناکامی خاندان آل کثیر ظرف 2 ساعت (عکس)

عیسی و علی آل کثیر که با یکدیگر پسرعمو هستند، در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ظرف مدت کمی دو موقعیت مهم را هدر دادند.

به گزارش "ورزش سه" گره کور خط حمله نساجی در مقابل استقلال و عدم توانایی در خلق موقعیت باعث شد تا ساکت الهامی در ترکیب تیمش تغییراتی را به وجود آورد و از دقیقه 67 برای تحرک بیشتر خط حمله تیمش، علی آل‌کثیر را به میدان فرستاد تا این مهاجم سرعتی و باتجربه نیز در مقابل استقلال شانس خود برای گلزنی را محک بزند.

 

علی آل‌کثیر که با مهاجم پرسپولیس عیسی آل‌کثیر نسبت فامیلی دارد و پسر عموی اوست، بعد از ورود به میدان تلاش کرد تا خط دفاعی استقلال را با حرکات خود تحت فشار بگذارد و یک فرصت طلایی هم برای گلزنی به دست آورد.

 

آل‌کثیر در دقیقه 85 و روی فرار از پشت دفاع آبی‌پوشان، در موقعیتی تک به تک با علیرضا رضایی قرار گرفت و می‌توانست گل برتری تیمش را بزند و تعویض طلایی ساکت الهامی نام گیرد، اما شیرجه عالی دروازه‌بان استقلال در شرایطی که مهاجم نساجی به دنبال عبور از او بود، باعث شد تا توپ در اختیار رضایی قرار گرفته و فرصت گلزنی نساجی از دست برود.

 

 

این دومین  بدبیاری خانواده آل کثیر ظرف کمتر از دو ساعت بود. ساعاتی پیش از دیدار استقلال نیز پرسپولیس در سرچشمه به مصاف مس رفته بود. عیسی آل کثر مهاجم سرخپوشان هر چند روی تک گل تیمش تأثیرگذار بود و یک پنالتی را برای تیمش گرفت اما او نیز در آن بازی چند فرصت خوب گلزنی را به دست آورد که با بدشانسی از دست رفتند.

 

این بازیکن در نیمه اول صاحب موقعیتی شد که نوشی صوفیانی گلر مسی ها مانع از گلزنی او شد. عیسی در نیمه دوم این بار موفق به عبور از نوشی صوفیانی شد و گلر مس را نیز دریبل زد و در حالیکه با دروازه خالی مواجه شده بود، اما نتوانست از زاویه بسته دروازه مس را باز کند و ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد تا بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه دوم از دست برود.

 

1666557

 

عیسی آل‌کثیر در دیدار برابر مس بدشانس بود که نامش در میان گلزنان بازی درج نشد. این بازیکن سابقه گلزنی مقابل استقلال را دارد و پسر عموی او نیز جمعه شب در ورزشگاه آزادی فاصله چندانی تا رسیدن به گل نداشت اما این اتفاق برای او رخ نداد تا نتواند مقابل یکی از مدعیان عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم، ستاره میدان شود و گلی غافلگیرکننده را وارد دروازه استقلال کند.

دیدگاه‌ها