کد خبر : 1793751 | 02 آذر 1400 ساعت 10:48 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

سرقت از خانه آنسو فاتی همزمان با دربی کاتالونیا

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، به جمع بازیکنانی پیوست که مورد حمله سارقان قرار گرفته‌اند.

سرقت از خانه آنسو فاتی همزمان با دربی کاتالونیا

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر خانه بسیاری از فوتبالیست‌های شناخته شده مانند موراتا، یوردی آلبا، کریم بنزما، پائولو دیبالا و ایسکو مورد دستبرد قرار گرفته است.

حالا به نظر می‌رسد که جدیدترین قربانی این اتفاق آنسو فاتی باشد که در جریان دیدار بارسلونا برابر اسپانیول، با حضور سارقان در خانه خود مواجه شده است.

سارقان در حالی وارد خانه شده و شروع به زیر و رو کردن طبقه بالا کرده‌اند که سایر اعضای خانواده این بازیکن در طبقه پایین در حال تماشای دیدار برابر اسپانیول بوده‌اند.

خانواده فاتی حدود ساعت 10 شب صداهای مشکوکی می‌شنوند و با پلیس تماس می‌گیرند تا اطلاع دهند که اتفاقاتی در این خانه در حال رخ دادن است که آنها اطلاعی از آن ندارند. چندین نیروی پلیس سریعا در محل حاضر می‌شوند.

 

1655147

 

دوربین‌های مداربسته و هشدارهای امنیتی در زمان حضور سارقان در خانه غیرفعال شده‌اند. آنها با تخصص خاصی موفق به غیرفعال کردن دوربین‌ها شده و از طریق در وارد شده‌اند تا پول، جواهرات و چندین ساعت را از خانه آنسو فاتی به سرقت ببرند.

این در حالی است که آنسو فاتی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی با سایر بازیکنان بارسا در دربی کاتالونیا نبود اما برای تماشای این بازی از نزدیک به ورزشگاه رفته بود.

فاتی که چندین ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، پس از بازگشتش توانست نمایش درخشانی را از خود ارائه دهد و بسیاری از هواداران بارسلونا را امیدوار کند اما طولی نکشید که بار دیگر مصدوم شد تا در روزهای ابتدایی حضور ژاوی روی نیمکت قادر به کمک کردن به این مربی نباشد.

دیدگاه‌ها