کد خبر : 1793826 | 02 آذر 1400 ساعت 16:18 | 6.7K بازدید | 2 دیدگاه

این بازی بهترین چالش ممکن است

گوندوگان: برابر PSG یک هدف داریم؛ فقط سه امتیاز

ستاره آلمانی سیتی معتقد است فردا بدون توجه به نام حریف فقط به دنبال پیروزی هستند.

گوندوگان: برابر PSG یک هدف داریم؛ فقط سه امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در گروه اول لیگ قهرمانان با 9 امتیاز از 4 بازی صدرنشین است و فردا در زمین خود میزبان پی اس جی خواهد بود. یک تساوی نیز می تواند سیتی را راهی دور بعد کند ولی برای پاریسی ها یک بازی حیاتی خواهد بود.

 

 

1667229

 

 

ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی سیتی در نشست خبری بازی با پی اس جی گفت:« این از آن دست بازی هایی است که یک فوتبالیست همیشه دوست دارد در آن حاضر باشد. چالشی مهم برای اثبات توانایی ها که طبعا می خواهم در آن به میدان بروم. شرایط تیم خوب است و هفته های حساسی پیش رو داریم. در هفته های اخیر نیز بازی های مهمی را پشت سر گذاشته ایم و البته معمولا توانسته ایم موفق کار کنیم و امتیازات را به دست بیاوریم. برای بازی فردا نیز هدف همین است و فقط پیروزی می خواهیم. مهم نیست حریف پی اس جی است و چه قدرتی دارند. ما برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم.»

 

 

1634873

 

 

گوندوگان ادامه داد:« خیلی ساده است، برای حضور در چنین چالش های بزرگ و زمانی که برای تیمی مثل سیتی بازی می کنید، همیشه باید آماده باشید. ما باید مثل سال قبل که توانستیم در بازی های مهم لیگ قهرمانان و در چنین مقطعی پیروز شویم، کار کنیم. در ابتدای فصل مثل سال قبل اصلا روی فرم نبودیم ولی رفته رفته اوج گرفتیم. ما حق اشتباه و امتیاز از دست دادن نداریم. می‌دانستیم که تکرار آن فرم ضعیف به قیمت از دست رفتن قهرمانی ما تمام می‌شود، زیرا رقابت در این فصل بزرگ‌تر از فصل گذشته است.

ماه مارس فیفا دی بعدی است و احتمالاً تا ان زمان کمی بیشتر در مورد مسیری که پیش رو خواهیم داشت و اهداف مان مطلع خواهیم شد. تا مارس باید پیروز شویم تا بتوانیم در مقطع پایانی فصل، مدعی همه جام ها باشیم.»

 

دیدگاه‌ها