کد خبر : 1793954 | 03 آذر 1400 ساعت 09:31 | 16.9K بازدید | 19 دیدگاه

آلگری: شکست تلخی بود اما به هدف‌مان رسیدیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که نکته مهم صعود تیمش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان است.

آلگری: شکست تلخی بود اما به هدف‌مان رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم چلسی و یوونتوس شب گذشته دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کردند و شاگردان توماس توخل موفق شدند حریف را با چهار گل در استمفوردبریج در هم بکوبند.

این اتفاق در حالی رخ داد که صعود یوونتوس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان پیش از این با چهار پیروزی در چهار بازی قطعی شده بود، با این حال چلسی توانست انتقام شکست 0-1 بازی رفت در تورین را به خوبی بگیرد.

یوونتوس پس از شکست 0-4 برابر رم در فوریه 2004 تا به حال چنین باختی را در هیچ رقابتی تجربه نکرده بود. این نتیجه همچنین سنگین‌ترین شکست آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد.

 

1660342

 

آلگری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من فکر می‌کنم نیمه اول خوب بود. آنها در نیمه دوم به پرس خود ادامه دادند، در حالی که ما کمی بیش از اندازه روی گل دوم و سوم ظاهر شدیم. به آنها اجازه دادیم کرنرهای زیادی بزنند. ما هم چند فرصت داشتیم که باید بهتر از آنها استفاده می‌کردیم. دریافت چهار گل اتفاق ناامیدکننده‌ای بود اما توانستیم به هدفمان برسیم و حالا باید به بازی روز شنبه برابر آتالانتا فکر کنیم.»

او در ادامه اظهار داشت:« ما به هیچ وجه در نیمه اول بد کار نکردیم اما در نیمه دوم و پس از اشتباهاتی که روی گل دوم و سوم داشتیم اعتماد به نفس‌مان را از دست دادیم. در هر حال ما در فاصله دو بازی به پایان مرحله گروهی صعودمان را قطعی کرده بودیم و حالا می‌توانیم روی بازی بعدی تمرکز کنیم. امروز به بازیکنانم به خاطر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. اینطور نیست که پس از پیروزی برابر لاتزی به بهترین تیم اروپا تبدیل شده باشیم. ما محدودیت‌هایی داریم و نمی‌توانیم این موضوع را انکار کنیم اما در تلاش هستیم تا آنها را بهبود ببخشیم.»

دیدگاه‌ها