کد خبر : 1793956 | 03 آذر 1400 ساعت 17:02 | 125.9K بازدید | 77 دیدگاه

4 تغییر فردی و تاکتیکی یحیی برابر طلایی‌پوشان

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

سرمربی پرسپولیس نسبت به دیدارهای قبلی تغییر تاکتیکی و فردی با جایگزینی چند بازیکن برابر نفت آبادان در ترکیب تیمش شکل داده است.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس طی سه هفته اخیر لیگ برابر آلومینیوم، گل‌گهر و مس رفسنجان نتوانسته طعم برد را بچشد تا این طولانی‌ترین دوره دوری از سه امتیاز طی سه فصل اخیرشان محسوب شود. آنها امروز در آزادی و در تقابل با شاگردان علیرضا منصوریان اما چشم به سه امتیاز دوخته‌اند و باید دید قادر خواهند بود به این هدف دست یابند یا خیر.

 

یحیی گل‌محمدی برای این بازی سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و با چند تغییر تیمش را برابر حریف به میدان خواهد فرستاد.

 

بازگشت لک به دروازه سرخ‌ها
بعد از دو هفته بار دیگر حامد لک به دروازه بازخواهد گشت و امیدوار است اولین کلین شیت پرسپولیس به نام او رقم بخورد و ثبت شود. لک که طی دو هفته اخیر رقابت را به بوژیدار رادوشوویچ واگذار کرده بود، بعد از گل باورنکردنی که این گلر کروات مقابل مس رفسنجان دریافت کرد بار دیگر به ترکیب باز خواهد گشت و به نظر می‌رسد اینبار با تمرکز و نمایش برتر به دنبال حفظ جایگاه خود باشد.

 

1667445

 

زوج جدید برای قلب دفاعی

غیبت سیدجلال حسینی باعث شد تا یحیی نفرات دیگری را برای شکل‌گیری خط دفاعی‌اش در نظر داشته باشد. علی نعمتی که طی دیدارهای اخیر به ترکیب اصلی راه یافته، در کنار فرشاد فرجی زوج قلب دفاعی پرسپولیس را شکل خواهند داد و در سمت راست مهدی شیری و در سمت چپ سعید آقایی به بازی خواهند پرداخت.

 

خروج اسدی از ترکیب 
مهمترین تغییر پرسپولیس در خط میانی خروج رضا اسدی از ترکیب است. هافبک تازه‌وارد این فصل پرسپولیس بعد از اینکه نتوانست انتظارات را برآورده کند و هجمه هواداران و کارشناسان حتی باعث دی اکتیو کردن صفحه رسمی‌اش نیز شده بود، در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و امیدوار است شرایط در ادامه برای او متفاوت پیش برود. بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی دیگر تغییر یحیی گل‌محمدی برای این بازی است و او امیدوار است وینگر ملی‌پوش تیمش همانند دو دیدار اخیر تیم‌ملی نمایشی موفق در راستای هدف تیم، اینبار با پیراهن پرسپولیس رقم بزند. میلاد سرلک، احسان پهلوان و مهدی ترابی دیگر نفرات خط میانی پرسپولیس در دیدار امروز خواهند بود.

 

آل کثیر علیه تیم سابق
در خط حمله هم بار دیگر زوج امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل خواهد گرفت. عالیشاه که نمایش موفق هفته گذشته‌اش با گلزنی خاتمه نیافت، امیدوار است اینبار برابر نفت شرایط برایش به سمتی پیش برود که مقابل هواداران جشن گل خود را برپا کند. عیسی آل کثیر هم که سابقه حضور در نفت آبادان را در کارنامه دارد و درخشش در این تیم باعث پیشنهاد پرسپولیس شده بود، اکنون در تقابل با تیم سابقش چشم به گلزنی و اجرای جشن گل با همراهی هواداران در آزادی را دوخته است.

 

1643726

 

دیدار امروز چه برای بازیکنان و چه یحیی گل‌محمدی به جهت بازگشت هواداران این تیم به استادیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها امیدوار هستند در پاگشای هواداران و در آزادی به دوری سه هفته‌ای از برد پایان دهند؛ هدفی که باید دید نفت آبادان و علیرضا منصوریان اجازه آن را خواهند داد یا خیر.

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
فرشاد فرجی
علی نعمتی
سعید آقایی
مهدی شیری
میلاد سرلک
امید عالیشاه
مهدی ترابی
وحید امیری
عیسی آل کثیر
احسان پهلوان

 

دیدار دو تیم از ساعت ١٨ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که هواداران نیز قادر خواهند بود بعد از گذشت بیش از ۶٠٠ روز از نزدیک و روی سکوها شاهد نمایش دو تیم باشند.

دیدگاه‌ها