کد خبر : 1793966 | 03 آذر 1400 ساعت 10:10 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ 2؛ تلاش تیم های لیگ برتری برای صعود

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هم آغاز شده و 28 تیم در دو گروه 14 تیمی تلاش خود را برای صعود به لیگ یک آغاز کرده اند.

لیگ 2؛ تلاش تیم های لیگ برتری برای صعود 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس قوانین بازی ها به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. به واقع بین تیم های دوم دو بازی رفت و برگشت برگزار می شود و تیم برنده به عنوان سومین تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد. 

 

نکته جالب توجه اینکه در بین تیم های دسته دومی به تیم هایی بر می خوریم که حضور در لیگ برتر را هم تجربه کرده اند. همانند تیم هایی چون پاس همدان – شهید قندی یزد – چوکا تالش و ... و ایضا تیم هایی که سال های سال در لیگ یک بوده اند. نیروی زمینی – گل ریحان و ... 

 

در حال حاضر و با گذشت دو هفته از بازی ها در گروه الف تیم گیلانی صدرنشین هستند. سپیدرود رشت و چوکای تالش که هر دو تیم در دو بازی ابتدایی خود حریفان را شکست  دادند.

 

1667456

 

در گروه ب هم تیم ایمان سبز شیراز با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بازی ها در 26 هفته برگزار می شود. با این توضیحات می رویم به سراغ جدول رده بندی گروه الف و ب مسابقات دسته دوم.

 

1667455

دیدگاه‌ها