کد خبر : 1793992 | 03 آذر 1400 ساعت 12:32 | 24.4K بازدید | 12 دیدگاه

سمیر نصری:

نیمار و امباپه به دستورات زیدان بیشتر گوش می‌دهند

سمیر نصری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسوی، معتقد است که زین الدین زیدان می‌تواند در پاری سن ژرمن موفق باشد.

نیمار و امباپه به دستورات زیدان بیشتر گوش می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد تصمیم گرفتند اوله گونار سولسشر را پس از چند هفته کابوس‌وار از هدایت این تیم برکنار کنند و همین موضوع باعث شد که بحث حضور مائوریسیو پوچتینو در این تیم به صورت جدی مطرح شود.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی روز گذشته مدعی شده بودند که پوچتینو به حدی به حضور در اولدترافورد علاقه دارد که نمی‌خواهد تا پایان فصل صبر کند و مشتاق است که در همین میانه فصل از پی اس جی جدا شده و به این تیم ملحق شود.

همین موضوع باعث شد که زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی جانشینی این مربی آرژانتینی در پاری سن ژرمن معرفی شود.

 

1667202

 

سمیر نصری که به عنوان مفسر رقابت‌های لیگ قهرمانان در کانال پلاس فرانسه حاضر شده بود در این باره گفت:« حضور زیزو روی نیمکت پی اس جی باعث تعجب من نخواهد شد. او پیش از این هدایت رئال را برعهده داشته و نباید فراموش کنیم که رابطه خوبی هم با قطری‌ها دارد. او نشان داده که به خوبی می‌تواند از پس مدیریت بازیکنان بزرگ بربیاید. او اولین مربی است که توانست کریستیانو رونالدو را به استراحت و کنار رفتن از میدان راضی کند.»

این بازیکن سابق سیتی اضافه کرد:« زیدان یکی از بازیکنان قدرتمند دنیای فوتبال بوده است. وقتی کسی مثل او به نیمار و امباپه بگوید که باید در زمین چه کار کنند، آنها بیشتر از هر مربی دیگری به حرفش گوش می‌دهند. علاوه بر این، حضور او ممکن است به پاری سن ژرمن کمک کند که امباپه را حداقل برای یک فصل دیگر نیز حفظ کند.»

دیدگاه‌ها