کد خبر : 1793994 | 03 آذر 1400 ساعت 12:58 | 19.8K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش سجادی به پایان فرصت 90 روزه صدری

حمیدرضا سجادی از هیئت مدیره پرسپولیس درخواست کرد که برای آینده پست مدیرعاملی این باشگاه به او ایده بدهند.

واکنش سجادی به پایان فرصت 90 روزه صدری

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، هیئت مدیره سرخپوشان تصمیم گرفت که مجید صدری را بر مسند مدیریت باشگاه بنشاند و وزیر ورزش نیز به مدت 90 روز به او فرصت داد تا در این پست حضور داشته باشد.

 

حالا با پایان این مهلت 90 روزه، وزیر ورزش با اشاره به اینکه سرخپوشان در بلاتکلیفی نیستند و حکم سرپرستی صدری تفاوتی با مدیرعاملی ندارد، می‌گوید: «می‌خواهم این اطمینان را به همه بدهم که اصلاً مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. کاملاً‌ با هم هماهنگ هستیم و در آخرین جلسه‌ای که در خدمتش بودم به او گفتم که به من نظر بدهید. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردید بنده مخالف بودم اما هیأت مدیره موافقت کرد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم. به زور که نمی‌شود من مقابل هیأت مدیره بایستم.»

 

او همچنین گفت که از هیئت مدیره خواسته تا در این باره به او مشورت بدهند: «وقتی شما می‌گویید با استعفایش موافقت کنید، بنده می‌گویم چشم. هیأت مدیره باید فکر کند و جایگزین مدیرعامل قبلی را به من نظر بدهد. آنها شور کردند و به من گفتند که آقای صدری به مدت سه ماه سرپرست باشد. الان هم در فکر این هستیم که هیأت مدیره را تقویت کنیم. در هیأت مدیره هم امکان تغییر هست هم تقویت. من از هیأت مدیره خواهش کردم خودشان فکر کنند در مورد مدیرعامل به من ایده بدهند.»

 

سجادی با اشاره به اینکه قرار است جلسه ای با هیئت مدیره داشته باشد، گفت: «درباره ادامه سرپرستی آقای صدری به من ایده بدهند. درباره اینکه او مدیرعامل بشود به من ایده بدهند. در مورد اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود به من ایده بدهند. در خصوص اینکه اگر مدیرعامل از بیرون هیأت مدیره باشد، داخل هیأت مدیره باشد به من ایده بدهند. من به زودی با هیأت مدیره جلسه خواهم داشت. من احترام خاصی برای هواداران استقلال و پرسپولیس قائل هستم. شفاف‌تر از این فکر نمی‌کنم کسی صحبت کند. ما ورزشی هستیم و یاد گرفتیم در ورزش صاف و صادق باشیم. همه اینهایی که من خدمت شما عرض کردم دو روز پیش در جلسه هیأت مدیره با استقلال و پرسپولیس به اعضای دو باشگاه گفتم و عنوان کردم در حال بررسی هستیم و شما  هم به من ایده بدهید.»

دیدگاه‌ها