کد خبر : 1794127 | 03 آذر 1400 ساعت 19:44 | 53K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش قاطع جدیدترین گزینه هدایت منچستریونایتد

روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه تیم ملی ایتالیا اخیرا پیشنهاد مدیران باشگاه منچستریونایتد را رد کرده است.

واکنش قاطع جدیدترین گزینه هدایت منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تحقیرآمیز مقابل واتفورد با چهار گل و در نهایت قطع همکاری با اوله گونار سولسشر در روز یکشنبه، مدیران یونایتد به دنبال استخدام یک سرمربی جدید هستند و در روزهای اخیر نام های فراوانی برای حضور در این باشگاه مطرح شده است. در واقع به نظر می رسید دلیل اصلی تاخیر در اخراج سولسشر نیز همین بوده و در واقع مدیران یونایتد موفق به یافتن یک گزینه مناسب در این مقطع از فصل در ماه های اخیر نبوده اند.

 

1665194

 

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد  باشگاه منچستریونایتد با روبرتو مانچینی، سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا در مورد حضور در اولدترافورد وارد مذاکره شده است. روبرتو مانچینی حدود یک دهه قبل روی نیمکت منچسترسیتی حضور پیدا کرده و موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی در لیگ برتر نیز برساند.

 

البته سرمربی آتزوری ضمن تشکر از مدیران یونایتد خیلی سریع این پیشنهاد را کرده است. مانچینی در این گفت و گو به مدیران یونایتد اعلام کرده در حال حاضر به طور کامل روی جام جهانی سال آینده با ایتالیا در  قطر و البته آماده سازی تیمش برای حضور مرحله پلی آف در ماه مارچ متمرکز شده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد حضور سرمربیانی چون زین الدین زیدان، جولن لوپتگی، مائوریسیو پوچتینو و ... روی نیمکت شیاطین سرخ شنیده شده و هنوز مدیران این باشگاه قادر به یافتن گزینه مورد نظر خود نشده اند.

دیدگاه‌ها