کد خبر : 1794276 | 04 آذر 1400 ساعت 12:32 | 28.5K بازدید | 13 دیدگاه

فردیناند:

هالند در لیورپول ویرانگر است اما به سیتی می‌رود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مقصد نهایی ارلینگ هالند منچسترسیتی است.

هالند در لیورپول ویرانگر است اما به سیتی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند در دو فصل گذشته باعث شده که بهترین باشگاه‌های فوتبال دنیا به دنبال جذب این بازیکن باشند و شرایط او را زیر نظر قرار بدهند.

این در حالی است که این بازیکن نروژی به دلیل مصدومیت تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی دورتموند نیست و این تیم نیز با شکست 1-3 شب گذشته برابر اسپورتینگ لیسبون از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازماند.

از باشگاه‌های زیادی به عنوان مشتری جدی هالند نام برده می‌شود و نام لیورپول و منچسترسیتی نیز در بین آنها دیده می‌شود.

 

1663967

 

ریو فردیناند در این باره به بی تی اسپورت گفت:« اگر من در لیورپول بودم، همین الان او را به خدمت می‌گرفتم. اگر او به لیورپول برود، مثلث هجومی این تیم ویرانگر می‌شود. من فکر نمی‌کنم که سازگاری با شرایط این تیم برای او کار دشواری باشد. هرچند جک گریلیش که همه ما دوستش داریم به منچسترسیتی رفت و با این بازیکن تراز اولی هم هست اما سازگاری با شرایط برایش دشوار بود.»

او ادامه داد:« اما وقتی لیورپول در اوج است، خلایی در مرکز خط حمله این تیم برای استفاده از نفوذ بازیکنان دیده می‌شود. من مطمئن هستم که اگر هالند در این تیم حضور داشته باشد، آمار گل‌های زده صلاح نیز بالا می‌رود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما من فکر می‌کنم که مقصد این بازیکن منچسترسیتی باشد.»

فردیناند در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد شانسی برای جذب این ستاره نروژی دارد یا خیر گفت:« من فکر نمی‌کنم که او گزینه خوبی برای منچستریونایتد باشد. شاید سازگاری در این تیم برای او دشوار شود. همانطور که لوکاکو به چلسی رفت و من فکر می‌کنم که به طور مثال او گزینه خوبی برای لیورپول نبود.»

 

دیدگاه‌ها