کد خبر : 1794630 | 06 آذر 1400 ساعت 16:35 | 152.6K بازدید | 135 دیدگاه

دوشنبه کابوس‌وار در انتظار CR7

وسواس بزرگ رونالدو، وای اگر مسی توپ طلا بگیرد

سردبیر فرانس فوتبال گفت که کریستیانو رونالدو به توپ طلای مسی حساسیت زیادی دارد و رویای بازنشستگی او را فاش کرد.

وسواس بزرگ رونالدو، وای اگر مسی توپ طلا بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه پیش رو برنده توپ طلا از سوی فرانس فوتبال اعلام خواهد شد. یک ماه و نیم پیش لیستی  اولیه اعلام شد که در آن، کریم بنزما، لیونل مسی، جورجینیو، روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو به عنوان کسانی که بیشترین شانس را برای برنده شدن دارند، دیده می شدند.

 

 

1653988

 

 

برخی منابع از لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای 2021 نام برده اند و برخی نیز روبرت لواندوفسکی را به عنوان پیروز معرفی می کنند اما مشخصا هنوز نمی توان در این مورد به شکل دقیق اظهارنظر کرد. 

لیونل مسی تاکنون شش بار برنده توپ طلا شده که آخرینش سال 2019 بود. سال گذشته مراسم برگزار نشد در حالی که لواندوفسکی برنده قطعی جلوه می کرد.

 

 

1668401

 

 

رونالدو فوق ستاره پرتغالی هم سال 2008 با یونایتد و سال های 2013، 2014، 2016 و 2017 با رئال مادرید به این عنوان دست یافته و این اتفاق می تواند برای ششمین بار نیز تکرار شود اما شانس او را بالا نمی دانند.

 

پاسکال فره سردبیر فرانس فوتبال از معدود افرادی است که اکنون نام برنده نهایی را می داند اما او اطمینان داد که به هیچ منبعی این خبر را لو نداده است.

فره در مصاحبه با اکیپ گفت:« این ششمین سالی است که من مسئول توپ طلا هستم و اطمینان می دهم که تا الان خبر پیروز نهایی را به هیچکس نگفته ام. تماس های زیادی با من می گیرند و می خواهند نام برنده نهایی را فاش کنم ولی به کسی آن را نگفته ام. نمی خواهم دروغ بگویم و در این شش سال یک خطا هم نداشته ام. الان حتی برنده نهایی هم خودش مطلع نیست. افشای نام برنده از نظر من کار درستی نمی تواند باشد.»

 

 

1668402

 

 

فره در مورد لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 گفت:«یادم است وقتی به مودریچ زنگ زدم تا خبر برنده شدنش را بدهم، مثل یک بچه شروع به گریه کرد. او بسیار خوشحال بود و اصلا باورش نمی شد.»

 

 

1668404

 

 

فره همچنین از وسواس بزرگ رونالدو نیز پرده برداشت. سال هاست که اغلب رقابت اصلی برای توپ طلا بین رونالدو و مسی بوده و فوق ستاره پرتغالی دوست ندارد مسی فاصله خود را بیشتر کند:« رونالدو یک آرزو دارد و آن هم بازنشستگی در شرایطی است که توپ طلای بیشتری نسبت به مسی دارد. این را می دانم چون از زبان خودش شنیدم.»

 

دیدگاه‌ها