کد خبر : 1794660 | 06 آذر 1400 ساعت 18:47 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه‌دار ستاره ایرانی در کویت؛

اتفاق تکراری؛ فرشته کریمی گل زد، سلوی باخت

ستاره ایرانی تیم سلوی الصباح مجددا برای تیمش موفق به گلزنی شد، اما درخشش کریمی مانع شکست تیم کویتی نشد.

 اتفاق تکراری؛ فرشته کریمی گل زد، سلوی باخت

به گزارش "ورزش سه" هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان دقایقی پیش با برگزاری دیدار تیم‌های سلوی الصباح و الکویت پیگیری شد، الکویت در صدر جدول قرار دارد و تمامی 6 مسابقه قبلی خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته بود؛ سلوی الصباح اما با یک پیروزی و پنج شکست در جایگاه پنجم جدول قرار داشت و یاران فرشته کریمی امروز یک دوئل سخت را با صدرنشین جدول بایستی برگزار می‌کردند.

 

نیمه اول در شرایطی با برتری 2-0 الکویت به پایان رسید که چند فرصت خوب گلزنی نصیب فرشته کریمی شد اما ضربات او با درخشش گلر حریف راه به دروازه پیدا نکرد؛ جالب آن‌که گل‌های حریف هم در دقایقی به ثمر رسید که کریمی به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت بیرون از زمین مشغول مداوا بود!

 

نیمه دوم اما برای سلوی الصباح و یاران فرشته کریمی متفاوت بود؛ در ابتدای نیمه دوم، درخشش گلر الکویت بازهم اجازه گلزنی به یاران کریمی را نداد و روی یک کار تیمی بازیکنان الکویت به گل سوم دست پیدا کردند.

 

1668454

 

در ادامه روی یک کار تیمی که پایه‌گذار آن فرشته کریمی بود، سلوی به گل اول دست پیدا کرد و دقایقی بعد از روی نقطه پنالتی ستاره ایرانی خود نیز موفق به گلزنی شد و جبران پنالتی از دست رفته هفته گذشته را کرد.

 

اما ضعف خط دفاعی سلوی الصباح باعث شد تا الکویتی‌ها به گل چهارم برسند و در نهایت بازی با نتیجه 4-2 به پایان رسید تا بازهم درخشش فرشته کریمی نتواند مانع از شکست سلوی الصباح شود.

 

ستاره ایرانی با درخشش در مسابقه امروز، توانست شمار گل‌های خود را به عدد 11 برساند و در جایگاه چهارم برترین گلزنان فصل قرار گرفت؛ او در این فصل 6 پاس‌گل را هم به ثبت رسانده است.

 

1668455

دیدگاه‌ها