کد خبر : 1794735 | 07 آذر 1400 ساعت 09:15 | 37.4K بازدید | 15 دیدگاه

نه به یازده با دو دروازه‌بان در ترکیب 

عجیب‌ترین بازی فوتبال دنیا نیمه‌کاره ماند(عکس)

در دیداری عجیب، بلننسس پرتغال به دلیل ابتلای 13 بازیکن خود به ویروس کرونا، با 9 نفر وارد زمین شد و در نهایت این بازی به دلیل رسیدن بازیکنان میزبان به 6 نفر نیمه تمام باقی ماند.

عجیب‌ترین بازی فوتبال دنیا  نیمه‌کاره ماند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ پرتغال با اتفاقی عجیب و شگفت انگیز همراه شد چرا که تیم بلننسس با لشگری از بازیکنان غایب و با 2 یار کمتر پای به زمین مسابقه گذاشت. این تیم آخر هفته خوبی را سپری نکرد چرا که یکی از بازیکنان این تیم با علائم ویروس کرونا در تمرینات حاضر شد.پس از اینکه از فرد مذکور تست کووید 19 به عمل آمد، جواب آن مثبت شد و در ادامه نیز تست کرونای 17 نفر دیگر از عوامل تیم بلننسس از جمله 13 بازیکن و 4 نفر از اعضای کادرفنی نیز مثبت شد تا این تیم به شکل باورنکردنی پای به زمین مسابقه بگذارد.

 

1668632

 

بنفیکا، یکی از تیم های قدرتمند پرتغال حریف شنبه شب آنها بود. تیمی که برای رسیدن به صدر جدول در پی کسب 3 امتیاز بازی بود و تعداد بالای بازیکنان غایب بلننسس باعث شد که آنها با 9 بازیکن وارد زمین شوند که به دلیل کمبود بازیکن، این تیم یکی از دروازه بان هایش را نیز در پست دیگری وارد زمین کرد تا عملا این تیم با 2 گلر به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

 

1668629

 

عدم لغو این مسابقه، واکنش های زیادی را در پی داشت. بازیکن بلننسس با انتشار پست مشترکی در فضای مجازی، خشم خود را از این موضوع نشان دادند. در این پیام آمده است: فوتبال فقط زمانی دل دارد که یک ورزش رقابتی باشد. فوتبال فقط زمانی قلب دارد که واقعاً یک ورزش باشد. فوتبال فقط زمانی دل دارد که مصداق سلامت عمومی باشد. امروز فوتبال قلب خود را از دست داد.

 

1668634

یار شماره 42 ژائو مونتریو گلر دوم تیم بلنسس در این مسابقه بعنوان دفاع راست به میدان رفت

 

1668630

بازیکن بلننسس با انتشار پست مشترکی در فضای مجازی، خشم خود را از این موضوع نشان دادند. در این پیام آمده است: فوتبال فقط زمانی دل دارد که یک ورزش رقابتی باشد. فوتبال فقط زمانی قلب دارد که واقعاً یک ورزش باشد. فوتبال فقط زمانی دل دارد که مصداق سلامت عمومی باشد. امروز فوتبال قلب خود را از دست داد.

 

جای تعجبی نداشت که بنفیکا دیدار آسانی در پیش داشته باشد. این تیم در همان دقیقه نخست به گل رسید. ادواردو کائو مدافع بلننسس با اشتباه دروازه سنگربان 20 ساله تیمش را باز کرد و در ادامه نیز بنفیکا به گل های بعدی رسید و تا پایان نیمه نخست با 7 گل از حریفش پیش افتاد و نیمه نخست را با برتری و اختلاف پر گل به رختکن رفت. 

 

1668628

شرایط نابرابر به روایت اپ‌های نتایج زنده مسابقات فوتبال

 

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی که  در حال تماشای این دیدار است، به مانند بسیاری از بینندگان دیگر این مسابقه باور نمی کرد که این بازی برگزار شود. او در توئیتر خود نوشت: "این دیگر چیست؟ آیا من تنها کسی هستم که نمی دانم چرا این بازی به تعویق نیفتاد؟" 

 

1668631

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی در توئیتر خود نوشت: "این دیگر چیست؟ آیا من تنها کسی هستم که نمی دانم چرا این بازی به تعویق نیفتاد؟"

 

در آغاز نیمه دوم، بلننسس با 7 بازیکن به زمین مسابقه برگشت و پس از مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم که قادر به ادامه بازی نبود، تعداد بازیکنان میزبان به عدد 6 رسید و داور بنا بر مقررات فوتبال و به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان بلننسس، سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا این دیدار عجیب در دقیقه 50 نیمه تمام به پایان برسد.

 

1668627

در نیمه دوم بازیکنان بلننسس با 7 نفر وارد زمین شدند و پس از مصدومیت یکی از آنها، تعداد بازیکنان حاضر در زمین به عدد 6 رسید و به دلیل اینکه تعداد بازیکنان میزبان به حد نصاب نرسید، داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

دیدگاه‌ها