کد خبر : 1794740 | 07 آذر 1400 ساعت 09:38 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

اینزاگی: باید بالاتر از رئال مادرید قرار بگیریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد بازیکنان مطابق با افکارش در ترکیب این تیم در اختیار دارد.

اینزاگی: باید بالاتر از رئال مادرید قرار بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در زمین ونتزیا به میدان رفته و در شرایطی با دو گل به برتری رسید که بارش شدید کار دو تیم را دشوار ساخته بود. سیمونه اینزاگی از عملکرد تیمش در این دیدار رضایت داشته و تاکید کرد هدف این تیم صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوا صدرنشین و بالاتر از رئال مادرید است.

 

سیمونه اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "در این دوره در فرم خوبی قرار داریم. این سومین بازی ما در شش روز گذشته بود، اما شخصیت فوق‌العاده ای خود نشان داده و فوتبال خوبی بازی کردیم. تنها نکته منفی این است که باید زودتر به گل دوم می رسیدیم، زیرا ونزیا یکی از تیم های شگفتی ساز فصل بوده و ما اینتر هستیم و باید تکلیف بازی را زودتر یکسره می کردیم، اما در این شرایط باز از کسب سه امتیاز خوشحالیم.

 

1660467

 

اینتر قهرمان ایتالیا شد و برخی تصور می کردند که فصل جاری سال گذار باشگاه اینتر است و تمرکز همه بر نجات باشگاه از نظر مالی استو اما من اینجا در باشگاهی حضور دارم که در همه موارد از من حمایت می کند و تیمی متشکل از بازیکنان فوق العاده در اختیار دارم.

 

ما بازیکنانی را که برای این پروژه مناسب بودند به خدمت گرفتیم. حالا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم که این هدف اول ما بود. هفته نیز با با هدف کسب رتبه اول گروه به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت.

 

از اینزاگی پرسیده شد که آیا در پیش فصل به بازیکنان گفته که باید ثابت کنند حتی بدون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی هم می توانند قهرمان شوند؟ او در پاسخ گفت: نیازی به گفتن این حرف نبود. من بازیکنان بزرگی را تمرین می‌دهم که بالاتر از همه چیز انسان های فوق العاده ای هستند. البته کریستین اریکسن هم در نیم فصل دوم سال گذشته فوق العاده بود و ما بدون او بازی می کنیم. این یک روند رشد است، ما بازیکنانی را جذب کردیم که با ایده فوتبالی ما سازگار هستند و بدین ترتیب به مسیر خود ادامه می دهیم."

دیدگاه‌ها