کد خبر : 1794955 | 08 آذر 1400 ساعت 09:34 | 36.2K بازدید | 71 دیدگاه

راموس: امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد که جایزه توپ طلا به لیونل مسی برسد.

راموس: امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود

به گزارش "ورزش سه"، راموس روز گذشته برای اولین بار در ترکیب پی اس جی به میدان رفت تا پس از سال‌ها رقابت جدی با لیونل مسی در پیراهن رئال مادرید و بارسا، برای اولین بار به عنوان هم تیمی در کنار این بازیکن قرار گرفته باشد.

به نظر می‌رسد که رقابت قدیمی این دو بازیکن با حضور در یک باشگاه مشترک تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و به احترام متقابل تبدیل شده و راموس پس از پیروزی روز گذشته برابر سنت اتین، برای این بازیکن آرژانتینی در آستانه مراسم اهدای توپ طلا آرزوی موفقیت کرد.

راموس به ESPN گفت:« بله، البته امیدوارم او برنده شود. من از بازیکنانی که در تیمم هستند حمایت می‌کنم. بهترین آرزوها را برای مسی دارم. او در شرایط خوبی است و من فکر می‌کنم از این دست بازیکنانی است که واقعا توانایی ایجاد تغییر و تعیین کننده بودن در بازی را دارند. او بازیکنی خاص و داشتن او در یک تیم باعث افتخار است.»

 

1668160

 

این بازیکن اسپانیایی در ادامه اضافه کرد:« من فکر می‌کنم که آرام آرام هرکدام از ما می‌توانیم کیفیت و ویژگی‌های خودمان را به تیم اضافه کرده و پاری سن ژرمن را به تیمی حتی بزرگتر از آنچه که در حال حاضر هست تبدیل کنیم و به موفقیت‌هایی که به دنبال آنها هستیم دست پیدا کنیم.»

راموس و مسی در طول دو دهه گذشته جز بهترین بازیکنان لالیگا در پست‌های خود به حساب می‌آمدند و بارها در جریان ال‌کلاسیکوهای برگزار شده در این سال‌ها رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. همین باعث شد که حضور این دو نفر در یک باشگاه، به امری جذاب و باورنکردنی برای بسیاری از تماشاگران تبدیل شود.

مراسم اهدای جایزه توپ طلا دوشنبه شب در پاریس برگزار می‌شود و بسیاری باور دارند که لیونل مسی با ثبت رکوردی باورنکردنی برای هفتمین بار برنده این جایزه ارزشمند در دنیای فوتبال خواهد شد. این در حالی است که جمع زیادی از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که جایزه توپ طلای 2021 باید به روبرت لواندوفسکی برسد که دیگر شانس اصلی کسب این جایزه است. این مهاجم لهستانی فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی را در ترکیب بایرن مونیخ داشت و مدعی اصلی کسب این جایزه در سال 2020 به حساب می‌آمد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در نهایت برگزار نشد. کریم بنزما، محمد صلاح و جورجینیو دیگر مدعیان جدی دریافت این جایزه هستند. 

دیدگاه‌ها