کد خبر : 1794967 | 08 آذر 1400 ساعت 10:32 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

سماک: آزمون از زیوبا آماده‌تر بود

مصدومیت سردار آزمون و عدم حضور او در ترکیب زنیت موجب شده بود در روزهای اخیر انتقاداتی از او در رسانه های روس صورت بگیرد.

سماک: آزمون از زیوبا آماده‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، یکی ازاین انتقادات از سوی سرمربی سابق تیم زنیت بود. ولاستیمیل پترژلا بعد از اینکه زیوبا در بازی پیشین زنیت پنالتی از دست داد مصاحبه کرد و این چنین گفت:« در این مورد نمی توانم چیزی بگویم. بله او پنالتی اش را به گل تبدیل نکرد، خب که چی؟ رونالدو هم ممکن است پنالتی اش را گل نکند. زیوبا بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر روسیه است و اکنون هیچ بازیکنی در سطح او وجود ندارد و باید این را پذیرفت. حتی سردار آزمون هم الان به خوبی آرتم نیست. می دانید که دزیوبا چند گل در لیگ روسیه زده است؟»

 

اما شب گذشته و در بازی با زسکا که با نتیجه دو بر صفر به سود زنیت پایان یافت سرگئی سماک از ابتدا به سردار آزمون بازی داد و نکته جالب اینکه زمانی که تصمیم به تعویض او گرفت آرتم زیوبا را به میدان فرستاد و به خاطر این تصمیم مجبور به توضیح در کنفرانس خبری شد. 

 

او در پایان بازی و در پاسخ به این سوال که به سردار آزمون از ابتدای مسابقه میدان داد اما دیگر مهاجم اصلی تیمش را روی نیمکت نشاند به خبرنگاران گفت: « آزمون از یک آسیب‌دیدگی کوچک رهایی یافت. او سرحال‌تر از زیوبا برای بازی در خط حمله بود. زیوبا در تمامی بازی‌های قبلی حضور داشت و کمی خسته شده بود. همچنین باید به آزمون از ابتدا بازی می‌دادم تا درک کنیم، چقدر آماده است و از آسیب دوباره‌اش جلوگیری کنیم.»

 

این رفتار نشان می دهد سرمربی زنیت قدردان تلاش هایی که سردار آزمون در گذشته برای زنیت داشته، هست و با یک مصدومیت مهاجم تاثیر گذار تیمش را فراموش نمی کند.

دیدگاه‌ها