کد خبر : 1795236 | 09 آذر 1400 ساعت 11:37 | 12.9K بازدید | 24 دیدگاه

مجدمی: پرسپولیسی‌ها اتلاف وقت کردند

مسلم مجدمی می‌گوید که نفت مسجدسلیمان مستحق شکست برابر پرسپولیس نبود.

مجدمی: پرسپولیسی‌ها اتلاف وقت کردند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارند که مستحق شکست در برابر پرسپولیس نبودند مسلم مجدمی در این باره به خبرنگار ما گفت: چند موقعیت در نیمه اول داشتیم که تبدیل به گل نشد اگر از آنها استفاده می‌کردیم یک بر صفر به رختکن می رفتیم و در نیمه دوم هم غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم ما می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را به دست بیاوریم.

 

او در مورد ادعای نیمکت نفت مسجدسلیمان مربوط به اینکه پرسپولیس وقت تلف می‌کرد توضیح داد: احساس می‌کنم در نیمه دوم در چند صحنه اتلاف وقت کردند و به نظرم داور می‌توانست بیشتر وقت اضافه بگیرد که متاسفانه نگرفت این موضوع در فوتبال ایران طبیعی  شده است.

 

این بازیکن در مورد علت تاخیر در شروع بازی عنوان کرد: یکی از بچه های ما به خاطر دیر شروع شدن بازی مصدوم و کشاله اش در اوایل بازی کشیده شد زیرا کلی زمان برد و بدن های مان سرد شد و این تاخیر  به خاطر تابلوی تبلیغاتی بود.

 

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط نگران کننده این تیم از لحاظ امتیازی گفت: چند هفته ای ما از داوری متضرر شدیم. در بازی با آلومینیوم اراک یک بر صفر جلو بودیم که پنالتی اشتباه گرفتند و در رفسنجان برای ما در یک صحنه پنالتی نگرفتند و ما هم اینگونه امتیاز از دست دادیم از طرفی به خاطر اینکه تیم دیر جمع شد کمی اوضاع  به هم ریخته بود. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در ادامه لیگ با توانایی‌هایی که داریم عرض اندام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها