کد خبر : 1795330 | 09 آذر 1400 ساعت 17:47 | 61.7K بازدید | 23 دیدگاه

سرد و البته قابل پیش بینی؛

واکنش لیونل مسی به رئیس بارسلونا چه بود؟

همانطور که پیش بینی می شد لیونل مسی تمایلی به روبرو شدن با خوان لاپورتا نداشته است.

واکنش لیونل مسی به رئیس بارسلونا چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تاکید داشت که حتما قادر به تمدید قرارداد با لیونل مسی و حفظ این بازیکن در سال های بعد خواهد بود. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و در اواخر فصل تابستان شاهد جدایی کاپیتان بارسا و انتقال او به پاری سن ژرمن بودیم. در ادامه خوان لاپورتا تلاش کرد به نوعی از خود رفع تقصیر کرده و لیونل مسی را مقصر این جدایی جلوه دهد. اتفاقی که اصلا به مذاق ستاره آرژانتینی خوش نیامد و او در مصاحبه ای اعلام کرد از لاپورتا ناراحت شده است.

 

1669568

 

اما دیشب و بعد از حدود سه ماه لیونل مسی و خوان لاپورتا هر دو در مراسم اهدای جوایز نشریه فرانس فوتبال حاضر بوده و بسیاری در انتظار برخورد لیونل مسی با رئیس باشگاه بارسلونا بودند. دیشب خوان لاپورتا در ردیف پشت سر لیونل مسی نشسته بود و نه قبل و نه بعد از مراسم اهدای جوایز تصویری از رودررو شدن این دو نفر منتشر نشد.

 

در واقع خود خوان لاپورتا نیز در پایان مراسم و در پاسخ به این سوال که آیا با لیونل مسی صحبت کرده یا نه، جواب منفی داد. بدین ترتیب به نظر می رسد رابطه سرد لیونل مسی با خوان لاپورتا همچنان ادامه دارد و مرد سال جهان در سال 2021 هنوز رئیس باشگاه بارسلونا را بابت اتفاقاتی که منجر به جدایی این بازیکن از باشگاه مورد علاقه اش شد را نبخشیده است.

دیدگاه‌ها