کد خبر : 1795355 | 09 آذر 1400 ساعت 20:04 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل خروجی گزینه جدید فولاد برای سفر به برزیل

سیرجانی‌ها قید صابر کاظمی را زدند؟

در حالی که سرمربی تیم فولاد سیرجان از ترکیب تیمش ابراز بی اطلاعی می‌کند، به نظر می رسد اعزام صابر کاظمی به برزیل منتفی شده است.

سیرجانی‌ها قید صابر کاظمی را زدند؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه به استناد به آیین نامه لیگ برتر والیبال باید بازیکنانی که همراه با یک تیم باشگاهی قهرمان لیگ ایران می شوند، در رقابت های بین‌المللی سال بعد این تیم را همراهی کنند، اما گویا صابر کاظمی به خاطر مصدومیت هایی که در بدن خود دارد و فشار زیادی که در سال 1400 تحمل کرده، از همراهی تیم فولاد سیرجان انصراف داده است.


این پشت خط زن آینده دار والیبال ایران که این روزها در ترکیب شهرداری ارومیه توپ می‌زند و با وجود برخی مصدومیت ها همچنان آماده نشان می دهد، در مصاحبه اخیر خود با "ورزش سه" اعلام کرده بود که حاضر نیست تیم فولاد سیرجان را در رقابت های جام باشگاههای جهان همراهی کند. 


سعید رضایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان هم هنوز نمی‌داند که ترکیب تیمش را در جام باشگاههای جهان چه بازیکنانی تشکیل می‌دهند، اما سرپرست تیم فولاد در فدراسیون پیگیر حضور صابر کاظمی است. 


گویا با توجه به نظر پزشکان صابر کاظمی از سفر به برزیل معاف شده و فولاد سیرجان هم قید حضور این بازیکن را زده و به فکر یک جایگزین است. سعید رنجبر، بازیکن فصل گذشته فولاد سیرجان و ستاره کنونی پاس گرگان که هم پستی صابر کاظمی است، گزینه جدید این تیم برای سفر به برزیل است. مشکل این بازیکن هم با توجه به اینکه خدمت سربازی را پشت سر می گذارد، خروج از کشور است و گویا سیرجانی ها به دنبال گرفتن مجوز خروج او هستند.

دیدگاه‌ها