کد خبر : 1795414 | 10 آذر 1400 ساعت 11:30 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

چیزی از سپاهان کم نداریم 

آرتا: محرومیت امیرخان در بهترین وقت تمام شد

مدافع گل گهر سیرجان اعتقاد دارد همین که این تیم شکستی تا به اینجا نداشته یعنی شخصیتش را حفظ کرده است.

آرتا: محرومیت امیرخان در بهترین وقت تمام شد 

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان بعد از چند هفته عدم نتیجه‌گیری به یک پیروزی شیرین در برابر پیکان دست پیدا کرد علیرضا آرتا در این باره به خبرنگار ما گفت:  با یک تیم خوب بازی داشتیم که از نظر دفاعی رتبه اول را در ایران دارد و با مدیریت مجتبی حسینی به جای خوبی رسیده اما موفق شدیم جلوی حملات آنها را بگیریم و با یک ایستگاهی توسط امین پور علی به گل برسیم.


او در مورد عدم نتیجه گیری در چند هفته اخیر ادامه داد: ما ۴ تساوی گرفتیم ولی باز هم تیم شخصیت خودش را حفظ کرد چون شکست نداشتیم خدا را شکر که قبل از بازی با سپاهان توانستیم برد خوبی کسب کنیم و روحیه بگیریم.
این بازیکن در مورد قضاوت داور توضیح داد:  من نمی‌توانم در مورد داوری چیزی بگویم فقط اینکه چند صحنه مشکوک وجود داشت که بهتر است کارشناسان این امر در موردش توضیح بدهند.


آرتا در مورد مصاحبه مدیرعامل پیکان مبنی بر اینکه گل گهر  باید ۴ بر ۲ شکست می‌خورد نظرش را  این گونه بیان کرد:  نمیدانم بر چه اساسی مدیرعامل پیکان این صحبت را انجام داده ولی ما به پیروزی خوبی رسیدیم و برای حریف هم آرزوی موفقیت داریم.

 

1451312


مدافع جوان گل‌گهر در مورد عدم بازی کردنش در یکی دو بازی اخیر عنوان کرد: من همیشه آماده هستم و به عنوان یک سرباز در گل گهر  حضور دارم اگر بازی کنم بهترین عملکردم را نشان می‌دهم و اگر بازی نکنم فقط به نظر کادر فنی احترام می گذارم.


وی در مورد پایان محرومیت امیر قلعه نویی و حضور او روی نیمکت از دیدار با سپاهان گفت: فکر می‌کنم در بهترین موقع این محرومیت به پایان رسید بعد از این برد و بازی سختی که با سپاهان داریم به اعتماد به نفسی که امیرخان روی نیمکت به ما می‌دهد خیلی نیاز داشتیم‌.


آرتا در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: سپاهان نشان داده در سال قبل هم تیم بهتری بسته و آنها در لیگ امسال شانس قهرمانی هستند. ما هم چیزی از حریف کم نداریم و انشاالله سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها