کد خبر : 1795419 | 10 آذر 1400 ساعت 12:09 | 432.8K بازدید | 424 دیدگاه

یکی حرف دل کریستیانو را زد؛

اعتراض خاص رونالدو به توپ طلای هفتم لیونل مسی! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی اعتراص خود را به نتایج جایزه توپ طلا در سال 2021 نشان داده است.

اعتراض خاص رونالدو به توپ طلای هفتم لیونل مسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم توپ طلای سال 2021 دو شب قبل برگزار شده و لیونل مسی رتبه اول را بالاتر از ستاره هایی چون رابرت لواندوفسکی و جورجینیو از آن خود کرد. اما برای اولین بار از سال 2010، کریستیانو رونالدو در بین سه نفر اول این رده بندی هم جای نداشته و رتبه ششم را به خود اختصاص داد. حالا یک اکانت در اینستاگرام به هواداری از کریستیانو رونالدو پرداخته و او را لایق دریافت این جایزه یا حداقل رقابت با رابرت لواندوفسکی برای رتبه اول توصیف کرده است. نوشته ای که انگار حرف دل کریستیانو رونالدو هم بوده و او با درج کامنت "حقایق"، به مراسم سال 2021 واکنش نشان داده است.

 

1669050

 

این اکانت ابتدا دستاوردها و عناوین کریستیانو رونالدو در سال 2021 را ذکر کرده است: "جام حذفی ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، بهترین گلزن جام ملت های اروپا، بهترین گلزن مسابقات لیگ ایتالیا، بهترین گلزن یوونتوس در فصل 2020/21، بهترین گلزن منچستریونایتد در فصل 2021/22، دستیابی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال و بهترین گلزن تمام تاریخ تیم های ملی، بهترین گلزن و پاسور جام ملت‌های اروپا، زدن 43 گل در سال، شش گل در پنج بازی در این فصل لیگ قهرمانان که همگی تعیین کننده بودند. مردی که بدون توجه به سن و سال خود، همچنان معجزه کرده و بازیکنی است که بیشتر از همه دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

این هوادار پس از فهرست کردن تمام موفقیت های رونالدو در سال جاری نوشت: "اما آنها همچنان نام رونالدو را در رتبه ششم قرار می دهند... آیا واقعا فکر می کنید که پنج نفر اول بهتر از او در این سال عمل کردند؟ هرگز.

 

رونالدو می‌توانست با آرامش برای این جایزه مبارزه کند. رقیب رونالدو را باید رابرت لواندوفسکی نامید که از نظر انفرادی فوق العاده خوب بود و بایرن مونیخ فصل بهتری نسبت به یوونتوس و یونایتد داشت، اما در سطح ملی... کریستیانو خیلی بهتر بود.

 

1668401

 

و این جایزه به چه کسی تعلق می گیرد؟ به لیونل مسی که تنها با بارسلونا قهرمان کوپا دل ری شد. بازیکنی که از زمان جدایی کریستیانو از رئال مادرید، در بازی های بزرگ فصل ناپدید شده و موفق به گلزنی در ال کلاسیکو نبوده است. کوپا آمه ریکا که قرار بود هر چهار سال یکبار برگزار شود، اما عملا هر سال انجام می شود، اما حتی آنجا نیز لیونل مسی نه در فینال و نه در نیمه نهایی موفق به گلزنی نشده و از نظر انفرادی فصل ضعیفی را با پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت."

 

1669676

دیدگاه‌ها