کد خبر : 1795423 | 10 آذر 1400 ساعت 12:03 | 58.1K بازدید | 322 دیدگاه

دنیای فوتبال همچنان درگیر انتخاب جنجالی

شما بگویید؛ توپ طلا حق مسی بود یا خیر؟

کسب هفتمین توپ طلای مسی، واکنش های گسترده ای میان مخالفان و موافقان این انتخاب داشت. عده ای او را شایسته این عنوان می دانند و بسیاری نیز مخالف این امر هستند.

شما بگویید؛ توپ طلا حق مسی بود یا خیر؟

به گزارش "ورزش سه"، همچنان اخبار و حواشی پیرامون انتخاب لیونل مسی برای کسب جایزه توپ طلا، ادامه دارد. پس از اینکه انتخاب او به عنوان مرد سال دنیای فوتبال با تأیید هواداران او همراه بود، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال از جمله چهره های سرشناس نظیر یورگن کلوپ، کاسیاس، ماتئوس، اولیور کان و... نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده و روبرت لواندوفسکی را شایسته دریافت این جایزه می دانستند.

 

انتخاب مسی در شرایطی رقم خورد که او فصل کابوس واری را با بارسلونا پشت سر گذاشت اما توانست یک کوپا دلری را برنده شده و در امر گلزنی و گلسازی نیز آمار بسیار خوبی را از خود به جا بگذارد. ضمن اینکه او توانست به سالها ناکامی آرژانتین در کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آمریکای جنوبی پایان داده و نخستین جام دوران ورزشی خود با تیم ملی کشورش را کسب کند.

 

در سمت مقابل نیز روبرت لواندوفسکی توانست در 45 دیداری که سال گذشته به میدان رفت، 54 بار گلزنی کرده و ضمن کسب عنوان قهرمانی بوندس لیگا، جام جهانی باشگاه ها را نیز از آن خود کند. این عملکردها باعث شد تا علاقه مندان به فوتبال در دو جبهه قرار گرفته و هر کدام دیگری را شایسته دریافت این عنوان قلمداد کنند.

 

شما خوانندگان محترم ورزش سه نیز می توانید در این زمینه نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید. آیا به نظر شما لیونل مسی شایسته دریافت هفتمین توپ طلای دنیای فوتبال بود یا این جایزه باید به شخص دیگری اعم از روبرت لواندوفسکی، کریم بنزما، محمد صلاح یا دیگران می رسید؟ نظرات خود را ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها