کد خبر : 1795624 | 11 آذر 1400 ساعت 12:50 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش شوچنکو به باخت سه گله تیمش برابر میلان

آندری شوچنکو، سرمربی جنوا، درباره شکست مقابل تیم سابق خود یعنی میلان صحبت کرد.

واکنش شوچنکو به باخت سه گله تیمش برابر میلان

به گزارش "ورزش سه"، جنوا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری‌آ میزبان میلان بود اما نهایتاً در مسابقه ای که عملکرد خوبی نداشت با سه گل از حریف قدرتمند خود شکست خورد؛ در واقع می‌توان گفت که آندری شوچنکو در مربیگری باشگاهی شروع خوبی نداشته است چراکه جنوا از سه بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده و هیچ گلی هم به ثمر رسانده است.

 

آندری شوچنکو، بعد از شکست تقریبا سنگین تیمش مقابل میلان گفت: "ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و مطمئناً این مسئله مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد. تیم موقعیت هایی ایجاد کرد و عملکرد خوبی هم داشت اما بازی در مقابل یک تیم بزرگ مانند میلان همیشه دشوار است؛ به خصوص زمانی که بازیکنان بزرگ این تیم با عملکرد فردی خود تفاوت را رقم می زنند."

 

 

1669957

 

 

شوچنکو در ادامه گفت: "میلان پرس شدیدی را از خود به نمایش گذاشت و البته ما هم راه های با مشکل مواجه کردن آنها را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفتم موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم اما در مقطع کنونی میلان از کیفیت بالایی در ترکیب خود برخوردار است. از طرفی وقتی در 10 دقیقه ابتدایی گلی دریافت می کنید شرایط از دست شما خارج می شود. همچنین میلان در جناحین سرعت زیادی دارد و با اتکا به قدرت بدنی ابراهیموویچ می تواند توپ را حفظ کند بنابراین آنها راه های مختلفی به منظور ایجاد مشکل برای ما داشتند."

دیدگاه‌ها