کد خبر : 1795665 | 11 آذر 1400 ساعت 16:31 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا صفر سایپا تهران صفر

تساوی در باران و باد سردار جنگل (عکس)

شهرداری آستارا و سایپا تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی در باران و باد سردار جنگل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران شهرداری آستارا در رشت از سایپا که اولین سال حضورش در لیک آزادگان را سپری می‌کند.

 

ورزشگاه خانگی آستارا در اوایل لیگ شرایط مطلوبی نداشت و آماده‌سازی آن مدتی طول کشید البته شهرداری می‌توانست در آستارا از حریف تهرانی خود میزبانی کند اما به دلیل اینکه تیم سایپا کارهای اقامتی خود را در شهر رشت انجام داده بود قرار شد این مسابقه در رشت برگزار شود و از هفته‌های آینده در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان حریفان شهرداری خواهد بود.

 

این مسابقه اتفاق خاصی نداشت و خط دفاعی و گلرهای دو تیم اجازه خودنمایی عناصر تهاجمی حریف را ندادند و در نهایت این دیدار بدون گل مساوی پایان یافت. آستارایی‌ها با دوازده امتیاز در رتبه هشتم و سایپا نیز با ده امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.

 

1670035

 

بارش شدید باران پیش از آغاز بازی در رشت شرایط این مسابقه که در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود؛ با این حال این نارنجی‌پوشان بودند که شروع محسوسی در بازی داشتند و چند موقعیت گلزنی بسیار خوب در نیمه اول خلق کردند ولی ۴۵ دقیقه اول با همان تساوی بدون گل تمام شد.


در نیمه دوم اما باران قطع شد و باد شدت بیشتری گرفت و علیه شاگردان سعید اخباری بود؛ به نحوی که به سختی می‌شد توپ را از دروازه به نیمه زمین رساند. در این نیمه شهرداری آستارا در مجموع عملکرد بهتری داشت، اما آخرین موقعیت بازی توسط شاگردان اخباری روی یک ضربه کرنر ایجاد شد که ضربه سر عارف با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد.

 

1670034


درنهایت این مسابقه هدر حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که شاهد بازی درگیرانه‌ای ‌ از سوی هر دو‌ تیم و به خصوص سایپا بودیم که دو بازیکن این تیم با سر شکسته و خونین بازی را به پایان بردند.

دیدگاه‌ها